Durf jij je tanden te laten zien ??

Deze freaky foto ziet er misschien wat apart uit en je denkt vast : "Wtf post je nou weer Katy xD". Nou ik dacht, ik laat eens mijn binnenkant zien in plaats van mijn buitenkant xD!

Het zit namelijk zo : pas geleden moest ik naar de tandarts (wat al niet leuk is) voor controle. Maar ik moest ook nog foto's laten maken van mijn tanden. Echt een vreselijk rotgevoel trouwens! Ik kreeg iets vaag in mijn mond waar ik op moest bijten en dan werd er dus een foto gemaakt (krijgen jullie allemaal vast ook, dus maak je borst maar nat xD!). Dat doen namelijk alle tandartsen als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt =P!
Tumblr_lvpn7ntpnc1qiw9koo1_250_large
Oké het voelt niet zo vervelend als bijvoorbeeld een gaatje laten vullen, maar ik zweer dat ik dacht bijna over te moeten geven =O! In ieder geval, ik wilde van een negatieve ervaring iets positiefs maken door het te gebruiken voor mijn blog. Van mijn tandarts mocht ik de foto ook hebben, dus taddaaa nu staat het in mijn blog ^^! Sexy hé xD?? Ik vond van niet, ik was echt bang dat ik een verhaal kreeg dat er iets fout zou zijn, maar integendeel : hij vond alles er goed uitzien, op een plekje na. Op een plekje zitten twee kiezen dicht op elkaar en dat zou later een gaatje kunnen worden, maar het is nog geen gaatje =P.

Hoe dan ook, ik denk dat iedereen weleens onzeker is over zijn/haar gebit. Het meestvoorkomende is dat ik hoor dat mensen hun tanden willen bleken. Ik denk dat dat komt vanwege Amerika =P. Hoe dan ook, ben jij onzeker over je gebit en hoe vind jij de tandarts =P?? Oh en heb je weleens net als mij zo'n foto gemaakt ?? Hahaha zo niet dan weet je nu wat jou te wachten staat xD!

De enige conclusie die ik vandaag trouwens kan meedelen is dat ik blij ben dat dit maar een foto is van de binnenkant en dat als ik lach het er niet zo eng uitziet en hey het kan erger :
Dj_domo_kun_by_spasm101_large
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik heb dit ook gehad.
    zo erg is het niet hoor.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook ooit zulke foto's moeten maken, voor mijn beugel, die mag er denk ik bijna uit en gaan ze nieuwe foto's maken, dan zal ik vragen of hij/zij hem naar me wil mailen. ;d
    xxxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb het ook gehad ik kreeg het al vanaf me 10de ofzoo en het doet echt helemaal geen zeer ofzo en je krijgt eigelijk alleen een ding in je mond meer is het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, geweldig! Ik moest toevallig donderdag ook foto's maken! Die hufter gaf mij geen foto.. ¬¬ wat een hater. Leuk artikel. :) Haha, geweldig nog trouwens dat met je vader, echt grappig. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je vanaf nu viaBloglovin , volg je me terug? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje voor je reactie <3.
    En natuurlijk volg ik jou terug :D!
    Ja idd, ik had ook maar van 'voor het geval dat het toch niet klopt' haha xD, maar ik hoor nu ook telkens dat het wss voor blogger wel blijft! :P ( vage mensen -.- )

    En haha wat een grappige post! Ik was eerst ook heel onzeker over mijn gebid, want ik had 100e spleetjes. Echt niet normaal! Maar ik heb nu 2 en half jaar een beugel gehad. En ik zeg niet gauw dak iets mooi aan mezelf vind, maar ik ben zo ontzettend blij dat ik het gedaan heb! :D
    Ik raad het ook zeker iedereen aan, het is echt dat je er doorheen moet bijten want na 1 jaar jankte ik soms wel is dak een beugel had en het vreselijk vond hahaha, maar uiteindelijk is het resultaat perfect <3. Al is er bij 1 vriendin van mij dat na 2 jaar haar hele tanden weer scheef staan maar wss kwam dat door haar kaak :P.
    En ik moest eerst ook vn die foto's maken, dacht ook dak moest overgeven. En deed ook super pijn in me wang!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten