Cute drawings by Anarkitty!

Awww Anarkitty heeft zoveel leuke tekeningen, niet normaal =D! Ik dacht, dit keer zet ik eens wat kunst op mijn blog wat, wat minder gothic is haha. Aangezien sommige van jullie Victoria Francés haar kunst een beetje eng vonden =P!
Ik vind de tekening hierboven wel leuk vanwege de bloem waarin het meisje zit =P.
Het aparte is altijd dat dit soort tekeningen makkelijk lijken, maar het niet zijn (als je het kan ben ik trouwens benieuwd =P). Ik vind de tekeningen ook leuk vanwege de kleuren en de aparte haar kapsels ^^! Ook wel leuk is dat de tekeningen schattig en stoer tegelijk tonen =P! Hoe vind jij de tekeningen ??

Bron : Anarkitty.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw die zijn echt geweldig!
    Wou dat ik dat kon hahah , je hebt wel een leuke stijl met dit soort dingen.
    Ik ga een kijkje op haar site nemen.
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie tekeningen! Sowieso is tekenen niet makkelijk, het is echt een kunst. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies zoals jij het omschrijft.... lief en stoer tegelijk! Ennuh het is idd echt niet makkelijk! Alhoewel ik makkelijk praten heb... ik kan niet eens een hond tekenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten