Confused Corgi Puppies!

Ooihi0zjilkyo861k062ebq2o1_400_large
Nee mensen ik ben nog niet dood xD! Ik heb het alleen deze periode erg druk gehad. Namelijk eerst toetsen, daarna kerstgala en daarna nog een kerstmarkt enz. Maar ik wilde nog wel even iets schattigs posten ^^! Namelijk een filmpje over Corgi Puppies <3!
Ik vind ze echt zo schattig <3! En ze zijn ook zo slim hahaha =P!

Cute filmpje toch of niet ^^?? Wat vinden jullie trouwens de leukste, schattigste of grappigste acties die je ooit van een dier (maak niet uit welke) gezien hebt =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ah zeker schattig. uhm ik kan zo even niks bedenken:P
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, how cute! Haha, hoe ze dan ook gaan kijken met zijn alle. :') Uch, bah, toetsen! Hopelijk heb je ze goed gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten