Christmas in Intratuin again!



Jaja, alweer Intratuin! Zaterdag wilde wij (mijn familie en ik) kersthuisjes uitzoeken. Want er loopt een actie, dat als je twee huisjes koopt, je er nog eentje gratis krijgt ^^! Dit keer was het dus ook veel drukker! Sommige huisjes waren al weg, maar er waren ook nieuwe bij gekomen dus het was nog wel leuk om te zien ^^! En zoals altijd heb ik weer mega veel foto's =P!









Ook waren er nog cactussen =P. Ik heb echt een hekel aan die planten, omdat (eigenlijk mijn schuld) ik dacht dat ik ze kon vasthouden aan de stekels xD. De eerste keren lukte het, maar daarna ging het een beetje mis en zat mijn hand vol met die stekels =O. In een woord : BLOND!!!


Ook de miniatuur Efteling huisjes waren er nog =P. Waaronder ook Holle Bolle Gijs ^^!


Aan het einde van de dag hebben we weer lekker oliebollen gekocht. Maar die oliebollen zijn ook echt van kwaliteit daar (kan je trouwens ook zien aan het bord naast het kraampje =P).

Aan het einde gingen mijn ouders kerstbomen kijken om er eentje uit te zoeken ^^! We hebben er dus nu ook eentje in de voortuin staan =]! Volgens die vrouw gaat die boom heel snel groeien, dus ik ben benieuwd ^^!

Deze foto hierboven heb ik stiekem gemaakt, omdat ik daar zin in had =P! Mijn ouders staan er ook op =P. En ja, ik heb de foto bewerkt. Ik mis namelijk overal waar ik kom de sneeuw, dus dacht ik voeg het er maar zelf effe in toe =]. Hoe dan ook, is het leuk =P??


Dus zo zag mijn zaterdag er deze week uit =]. Best wel een leuk dagje en er komen nog meer posts over het weekend, maar jullie zullen alles wel zien verschijnen ^^!

Hebben jullie ook het gevoel van :"Het moet nu toch wel gaan sneeuwen!" ?? Van mij mag het namelijk nu wel gebeuren. Het is al bijna kerst =O!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Het hoeft voor mij alleen maar te sneeuwen op eerste en tweede kerstdag, ik heb er een hekel aan. Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op al die kerstdorpjes, geweldig! Ik zelf ben niet zo van de sneeuw, maar op kerst vind ik 't best!

    Ik volg je, follow back?
    www.domlompandfamous.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi Katyyy
    Ik zag je vandaag in de stad in Rdam.
    Ik wilde naar je toe komen om gedag te zeggen maar dacht toen, dalijk heeft ze heeft geen idee wie ik ben en sta ik mega voor paal! HAHAH

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah leuk! Heerlijk die foto's! Ik dacht even dat het echt sneeuwde. :') Meh, heb wel zin in sneeuw, zoveel sneeuw, kunnen we niet meer naar school, meters tot geen idee hoe hoog, en dan met kerst ook, witte kerst! En dan met oud en nieuw moet alles zijn weggesmolten, heb er een hekel aan als mijn vuurwerk niet afgaat voor de sneeuw, word het nat, gaat het uit. :")

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HIIHIHIH ik stond te ver van je af om te horen wat jullie zeiden, maar je was wel gezellig met je girls aan het kletsen :D

    Ik zag je bij lijnbaan, ik liep de kruidvat uit en ik stond voor de kruidvat moeilijk te doen met me tassen en toen liepen jullie langs en dacht ik waar ken ik dat meisje nou van??!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuke blog heb je! ik follow je :)
    follow back? x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal de volgende keer wel naar je zwaaien :D hihihiih

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind zulke kersthuisjes zo schattig! Wij hebben ze ook, ik vind ze echt heel leuk :D
    Leuke foto's! <3

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke foto's!
    zo gezellig al die kerst dorpjes.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh ze zijn weer leuk geworden! vind die dorpjes zo schattig:D
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's!
    ik dacht serieus dat het op die foto sneeuwde :$ totdat ik de tekst eronder las! Hihi.
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts