Channah 15 jaar + Omniversum!


Gisteren was mijn kleine zusje Channah jarig ^^! En we besloten dat natuurlijk te vieren =]! Haar vrienden kwamen langs en wat familieleden enz.. ^^! Ik wilde er in ieder geval een blog over maken.
Dit is in ieder geval de taart geworden. Ik houd niet van taart xD! Maar ik heb wel wat meegegeten, want dat hoort nou eenmaal op een verjaardag hé =P!
De taart heeft uiteindelijk nog een leuke sterretjes gekregen =]!

Op het laatste deel van de avond gingen we naar het Omniversum in Den Haag. Het Omniversum is een soort bioscoop, maar dan heel groot. Sterker nog, het scherm is zo groot dat je gewoon het idee hebt dat je in de film zit! Ik schrok zelfs een keer tijdens de film xD!
Van de buitenkant lijkt het wel een beetje op een bedrijf vind ik persoonlijk xD!

De films worden op een aparte manier afgespeeld. Dat is op zich wel leuk om te zien :
Dit zijn dan van die mega filmrollen =]!
En dit hierboven zijn de versterkers, maar dat lijkt mij wel duidelijk (zie bordje versterkers op de foto) =].

Hoe dan ook, de film en het geluid worden ook nog eens apart afgespeeld. Dus de film bevat geen geluid, maar door de speakers komt het geluid en dat samen vormt dan een geheel =].
Dit is in ieder geval een deel van de "bios".

De film die we keken was de film : Hubble. Een film over de ruimte! Best mooi om te zien met al de sterren <3! Wel een korte film ( een uur ). Maar heel leuk om al die sterren te zien en hoe een raket in de ruimte wordt afgeschoten =]. Jij hebt natuurlijk verschillende films om te zien. We konen ook een film over Egypte zien of over dieren enz.. Ruime keus =P!

Ben jij al eens in een Omniversum geweest ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wooooop, gefeliciteerd met je zusje! Die taart is echt leuk gedaan, de bioscoop ziet er ook mooi uit. Fancy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's !
    ik ben wel eens naar het Omniversum geweest in Belgie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je zusje!!


    Oh my god ik ben weleens naar Omniversum geweest met school en de film die we toen zagen ging over de binnenkant van het menselijk lichaam. Op een gegeven moment zag je de binnenkant van een maag dat eten aan het verteren was IEUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel gezellig uit! <33

    Liefs'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd nog met je zusje:)
    ik ben daar nog nooit geweesst:P
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! ziet en klinkt eruit als een geslgaagde verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten