Best foto's of 2011!

Ik had nog een klein ideetje voor mijn blog en misschien vinden jullie het ook wel leuk om op je eigen blog te doen ^^! Mijn idee was om vandaag een post te doen van de (die ik persoonlijk) mooiste, leukste of grappigste foto's vond en hoe ik 2011 ervaarde ^^! Uiteindelijk waren dat veel foto's en heb ik mensen in mijn omgeving laten stemmen welke beter waren en welke niet. Deze hadden nul stemmen tegen zich :


De bovenste twee foto's hebben te maken met mijn bootreisje in Portugal. We begonnen via de haven Vilamoura en zijn vanaf daar met een boot langs de stranden gaan varen en tussen de rotsen ^^! We hadden trouwens ook nog het vakantiehuis van Cliff Richard gezien haha!
De foto die je weer boven deze tekst ziet, heeft te maken met mijn examenreis naar Barcelona. Mijn vader wist waarschijnlijk dat ik toch wel zou slagen en heeft mij alvast een reisje Barcelona gegeven ^^! Uiteindelijk heb ik deze foto in Park Güell gemaakt.
boem!.jpg
Dit was weer een foto van onze zomervakantie in Portugal. Hier is het plaatsje Lagos te zien. De stranden zijn er super en de golven zijn er zoals je wel kunt zien heel erg hoog!
paddestoelen.jpg
Deze foto is gemaakt in de na zomer. De herfst begon al langzaam te komen en dus ook de kleine paddenstoelen <3!

Weer een Portugal foto! Dit was een foto van het strand dat we het meest bezochten : Praia de Albufeira! Altijd heerlijk om naar toe te gaan <3!
Water woehoe.jpg
Jep, weer een foto van Lagos (Portugal). Ik vind de effecten met de golven gewoon zo leuk om vast te legen op mijn camera.

De foto boven deze tekst heeft te maken met Lisboa (Lissabon). De hoofdstad van Portugal! Ik en mijn familie hadden toen voor het eerst een busreis gekozen. Ik was moe en die reisgids bleef maar praten in die bus en om zijn eigen grappen lachen! Ook was de reis naar Lissabon een paar uur lang, dus dat was ook niet erg fijn. Maar toen we er eenmaal waren, was ik blij! Tuurlijk was het warm weer, maar als je in de buurt van de fontein was, dan was het al een klein beetje koeler =].
flower colourrrrrr.jpg
Dit waren enkele bloemen van Portugal. Als ik ergens voorbij liep dan fotografeerde ik wel weer een bepaalde bloem. Deze vond ik zo leuk vanwege de verschillende kleuren in de bloem <3!
Uitzicht vanuit het vliegtuig.jpg
De foto hierboven is een foto, die ik gemaakt had vanuit het Transavia vliegtuig. We hadden die dag de mooiste vliegreis ooit! We stegen op richting zonsondergang en vlogen boven Portugal in de nacht. Je zag dus vanuit je raam zeeën van lichtjes!

Dit uiltje is een oude foto (begin 2011). Dus voordat ik aan mijn blog was begonnen! Mijn moeder was jarig en dat wilde ze speciaal vieren door een uitje naar Brugge (België) te maken. We hebben daar veel leuke dingen gezien : Chocolade museum, gezellige straatjes, winkels, paard en wagen, een leuke Italiaanse en Belgische ober en ook wat kristallen beeldjes xD!
Markt Barcelona.jpg
Deze foto hier weer boven is gemaakt bij de Mercat St. Josep La Boqueria markt. Helaas had ik die foto niet met mijn Canon gemaakt, maar opzich vond ik de foto wel wat hebben vanwege het grote aantal fruit! Op de markt kon je de verse vis niet missen en sterker nog, de dieren leefde! Voor de rest had je fruitdrankjes, bepaalde noten enz.. Het voedsel is misschien niet zo goedkoop, maar kwaliteit heeft het zeker!
En hierboven zie je natuurlijk de Sagrada Familia! Een kunstwerk van Gaudí waaraan nog steeds gewerkt wordt. Ook dit gebouw is te vinden in Barcelona.

Dit is meer een persoonlijke foto van mij die in Barceló Raval achter de computer zit om met haar zusje te chatten. Ik en mijn zusje hebben een best goede band, dus ik wil haar dan zo vaak mogelijk spreken. Normaal doe ik niet aan internet op vakantie, maar dit keer was het toch gratis, so why not ??
De 3 foto's hierboven hebben alles te maken met het W hotel in Barcelona. Mijn vader en ik wilde via een stoeltjeslift door Barcelona gaan, maar toen moesten we een uur wachten! Uiteindelijk begon het te regenen en moesten we wel een schuilplaats zoeken. En toen kwamen we bij het Dubai achtige hotel aan! We zijn toen gelijk overal nieuwsgierig wezen rondkijken en kwamen onder andere uit bij de bovenste verdieping. Prachtig uitzicht! We waren trouwens niet de enige nieuwsgierige die daar waren gestrand. Er was ook nog een leuk Zweeds gezin =P! De derde foto was op de eerste verdieping genomen. Ik vond die kleuren wel wat hebben op zo'n grijze dag =P!
Dit leuke zwembad is eigendom van Barceló Raval. Als de zon begon te schijnen, gingen we naar boven om op het terras te zitten of in het zwembad te gaan. En natuurlijk kon je daarboven ook van het uitzicht genieten en een drankje bestellen =]!
Art.jpg
De ene laatste foto is niet gemaakt in het buitenland, maar gewoon in ons landje. Ik en mijn vrienden (Jaco en Denise) gingen naar Rotterdam voor een festival genaamd Metropolis. We hadden het die dag super gezellig met elkaar en toevallig op onze terugweg kwamen we langs dit kunstwerk op straat. Dat kunstwerk heeft alles te maken met ZuidLoves2Move. Hoe dan ook, ik vind het super cool gedaan!

Zo hehe, de laatste foto! Hier was ik in een gekke bui en besloot ik in een kleermakerszit op een rots in Sagres (Portugal) te zitten.

Zo dat waren dus mijn foto's! Als ik terugkijk op 2011 heb ik best wel leuke dingen meegemaakt en een goed jaar gehad :

1. Mavo diploma gehaald.
2.  Doorgegaan voor mijn havo.
3. Mijn 17e verjaardag. De laatste jaren vierde ik mijn verjaardag niet meer, maar dankzij een vriend van mij (Dennis) heb ik maar weer eens een feest gegeven. Het was eindelijk weer eens lekker vol met vrienden in huis! Ik heb echt een onvergetelijke verjaardag gehad, die tot acht uur s'ochtends doorging xD! Ook erg leuk voor mijn ouders =]!
3. Verjaardag van mijn moeder in Brugge.
5. Examenfeesten.
6. Super kerstgala <3!
7. Examenreis Barcelona.
8. Eindelijk na zo lang wachten een Canon camera!
9. Heerlijke vakantie in Portugal.
10. Nieuwe vriendin ontmoet : Torgerð. Zij komt van de Faroe Islands. Dat is zo apart, want er wonen echt heel weinig mensen daar.
11. Carola ontmoet, zij is een meisje uit Spanje en heeft nu een relatie met mijn neef ^^!
12. Nieuwe ervaring voor mij : Zumba. Ik heb eigenlijk nooit op een danssport gezeten!
13. Ik heb te horen gekregen, dat ik in 2012 een excursie krijg naar Noord-Italië!
14. Ik ben een blog begonnen op Blogger <3!

En dat zijn er al een paar. Hahaha het klinkt misschien raar, maar als ik als dat positieve doorlees dan kijk ik ook gewoon nog positiever tegen 2011 aan en voel ik me vrolijker ^^! Het is gewoon super voor mij, dat ik zoveel leuke dingen heb meegemaakt en ik ben er ook dankbaar voor <3! Vooral bij mijn familie, want zonder hun zou ik de meeste leuke ervaringen natuurlijk nooit gedaan kunnen hebben. En het is ook goed om te kijken naar de dingen die je wel hebt lijkt mij <3. Hahaha ik hoor sommige al denken "slijm slijm slijm" xD. Nou dan is het maar eens zo xD! Hebben jullie nog leuke foto's gemaakt dit jaar ?? En wat waren jullie meest geweldige ervaringen van 2011 =]??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. super leuk gemaakt, en ook super mooie foto's ;o

    ik volg je ♥
    &natuurlijk 'happy new year' ! :)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO ik wil op vakantie hahah,, mooie fotos heb je uitgekozen!!
    xxx
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, maakt niet uit welke je maakt, ze zijn allemaal echt amazing. Zo scherp, gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Gelukkig nieuwjaar gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie foto's en leuke post!!! Ik zie ook dat je een nieuwe header hebt! Nice!!! ^^)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten