Zumba!

Haii =]! Nog even snel een berichtje van mij ^^! Na school was ik helemaal kapot en ben ik gaan slapen. Soms is dat wel even lekker <3! Morgen krijg ik mijn rapport en volgens mij zit het daar wel goed mee, dus ben daar wel mee gerustgesteld!

Na het slapen ben ik met mijn zus en zusje naar zumba gegaan. Ik ben best wel onzeker als ik dans haha. Dus dit was wel even goed voor mij. Ik denk dat ik zumba ga doen. Het is leuk, goed voor je conditie, je leert hoe je moet dansen en misschien word ik daar wat zekerder van, dus waarom ook niet ^^! Ik denk als ik dit vaker doe, dat ik ook veel meer aan dansen zal gaan wennen =P. Ik was misschien geen natuurtalent, maar ik had het wel naar mijn zin ^^! Ik dans eerlijk gezegd haast nooit, dus in die les kom je er achter wat je allemaal kan bewegen xD. Ik vind het wel heel moeilijk om op twee dingen tegelijk te letten. Je moet namelijk letten op je handen en ook nog op je voeten. Soms zijn het echt zoveel stapjes! Voor mij als beginner in ieder geval wel =P!

Maar ik weet nog dat ik zumba filmpjes op internet keek en ik zou wel net zo goed als deze mensen (vooral die lerares) willen dansen :
Het ziet er zo leuk uit ^^!

Maar ja, zoiets leer ik natuurlijk niet in een uur. Gelukkig ben ik nog maar 17 jaar =P. Dus nog tijd genoeg toch =]??

Zit jij op zumba of een andere danssport =P??

xxx katy ^^!

Reacties

  1. Haha, het ziet er echt grappig uit. :') Als je het leuk vindt, moet je het zeker blijven doen! Die mannen in het filmpje. xD Pak je rust hoor, je hebt nog alle tijd van de wereld! Ik moet ook lachen om die mensen op de achtergrond. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf hou ik niet zo van zumba haha ;$ ik kan het totaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je reactie!
    Ach iedereen heeft zijn eigen smaak toch (: Haha!
    Ik wil ook op zumba (:


    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zumba is inderdaad leuk om te doen, ik doe het ook wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgende week heb ik bij gym Zumba, twee meiden uit mijn klas gaan de les overnemen, haha ik ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooohh, ik wil weer heel snel op dansen.
    Neem me mee als je nog een keer gaat :3
    Pleasee. *pruil ogen*
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ps. ik vind die kleding van die vrouw echt zoo stoer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zumba is echt super cool! Ik eb em zelfs voor m'n Playstation3 <3 Love it! ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Iemand interesse in nieuwe Zumba sneakers t.w.v. €99,95? Ze zijn nu heel makkelijk te winnen bij fitnessportal.nl. Post jouw fav. workout nr en win. Alle info: http://www.fitnessportal.nl/Producten/Post-jouw-favoriete-workout-nummer-en-win-Zumba-Sneakers.html

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten