Ze lijkt onschuldig, maar schijn bedriegt!


We hebben al bijna een half jaar een kat : Pippi, maar het is wel een apart beest hoor xD. Een tijdje terug was ze nog een kikker aan het mishandelen o.O. Zo is ze dan weer wel (ze laat die kikker leven).

Al ligt die kikker er aardig verslagen bij :

Hoe dan ook Pippi is al dikker geworden en volgens mij gaat alles wel goed ^^! Ze is minder bang voor mensen dan eerst en ziet er veel gezonder uit. Pippi was hiervoor namelijk door een ander gezin in de steek gelaten en niemand zorgde voor haar.

Wij (mijn ouders, zusje en ik) vonden dat zo zielig en hebben besloten die kat te houden. Ik snap niet dat je een kat zo aan z'n lot over kan laten! Maar nu zorgen wij ervoor (terwijl dat andere gezin dat eigenlijk hoort te doen!).

Ze heeft wel haar vreemde momenten, want vanochtend toen ik naar beneden ging, had ze het broodzakje van mijn zusje opengemaakt en die boterham gegeten o.O! Maar ja, ik kan moeilijk boos worden en mijn zusje ook, want ze heeft zo'n schattig hoofd <3!

Hebben jullie gekke huisdieren ??

Ps. sorry als die foto van die kikker misschien iets teveel informatie was, maar die kikker leefde nog wel =O!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. hihi, Pippi is de liefste zwerfkatt. ;D
    Mijn kat is echt gestoord, lig je net in je bed, rent ie ineens een rondje door heel het huis, of gaat ie plastic zakken eten. Ook heeft ie een keer bijna een wesp opgegeten en gooit ie dagelijks de lamp van de kast. (:

    Miauw, x Rossi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuke kat heb je:D
    Mijn kat is heel groot en we noemen hem soms panter, hij is best wel een debiel mijn jackrussel gaat meestal op de rug van die kat zitte en dan doet hij niks:P en me kat eet ook plastic ^^. en hij kwijlt als een gek als je hem kriebelt haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vogeltje van mijn vriend heet ook pippi hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, die naam. xD Wat cute! Niet cute dat ze met een kikker speelt. ¬¬ Echt sad, maar dat broodje, oh funny. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je schrijft echt heel leuk! die foto van die kikker vind ik trouwens echt gaaf, alhoewel ik het onwijs enge beesten vind haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts