Venezuela!


Mensen die mijn blog hebben gevolgd weten wel dat mijn zus naar Venezuela was geweest =P. Ik had toen wat foto's gezien en als de foto's leuk waren had ik beloofd er een paar te laten zien, dus hier komen de foto's :



Mooie foto's hé =P?? Ik vind het leuk om te zien wat zij daar allemaal heeft beleefd en zou het zelf ook heel graag willen. Venezuela lijkt mij leuk om mee te maken. Vroeger (1995) is natuurlijk lang geleden en ik weet daar niks meer van. Hopen dat ik ooit ook naar Venezuela kan ^^!

Als jij ergens naartoe mocht, waar zou je dan het liefste heengaan ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Prachtige foto's! ik zou erg graan naar Indonesië willen omdat ik daar vandaan kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is het mooi daar! Ik wil ooit een keer naar Afrika!

    p.s. doe jij al mee aan mijn give-away?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke reactie!
    Ja ik ben Indisch van mijn vader's kant. haha bij mij zie je het niet goed maar bij me zusje wel!
    Ik hoop ook dat ik me snel beter voel. ik weet ook niet echt waar het aan ligt. Ook super leuk dat je naar je vriendin gaat zeker omdat je haar lang niet hebt gezien dus veel plezier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ik zou graag naar NYC willlen, gewoon shoppen, leven zoals de Amerikanen doen, eten for laf en natuurlijk FOOTBALL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw de foto's zijn echt adembenemend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's heeft je zus gemaakt! Venezuela lijkt me een mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten