Tag : What makes me happy!

Rewalls.com-53051_large
Jhee ik ben getagd door Sharina . Echt heel erg bedankt =D! Ik vind het altijd leuk om een tag te krijgen ^^! Ik ken Sharina's blog al een tijdje en haar blog is het zeker het bezoeken waard ^^! Thank You For This Tag Sharina <3!

De regels van deze tag.
  • Beantwoord alle vragen.
  • Geef deze tag door.
Van welke mensen om je heen word je blij?
-
Ik word blij van mensen, die mij steunen als ik problemen heb en naar mij luisteren wanneer ik dat nodig heb. Je kent vast wel van die dagen, dat het niet zo lekker met je gaat en dat het dan lijkt of er niemand voor je is. Maar de mensen die dan uiteindelijk toch komen om je te helpen maken mij dan blij <3! En natuurlijk de mensen die naar mijn gezeik kunnen luisteren hahaha. Vooral die mensen, want mensen die naar mijn gezeur kunnen luisteren, nemen wel de moeite voor mij ^^! Verder maken mijn volgers mij heel blij =]!
Pretty%252beye%252bgal%252b%2525282%252529_large
Van welke make-up producten word je blij?
- Mascara =P. Ben altijd teleurgesteld als het op is =P. Maar op de allereerste plaats staat nagellak =P. Ik houd van kleurtjes op mijn nagels =]!

Van welke film(s) word je blij?
-
Ik denk van dansfilm's =P. Toen ik de reclame bijvoorbeeld van Step Up 2 zag, moest ik daarheen. En toen ik de film gezien had was ik helemaal enthousiast. Datzelfde geld voor Step Up 3D. Oh en natuurlijk word ik blij van films met humor, maar dat is logisch, want iedereen vind het leuk om te lachen ^^!

Van welke muziek word je blij?
- TOKIO HOTEL =P! Sowieso mijn nummer 1! Maar ook R&B muziek, K-Pop, Hilary Duff en Katy B  maken mij blij^^! Verder doen "zomermuziek" en "winter/kerstnummers" het ook altijd goed =P. Heel veel dus ^^! 


Hier trouwens een perfect nummer voor deze tag : Ashanti - Happy  
Ik houd echt zo erg van dit nummer ook al komt deze dan uit 2002 <3!

Van welke internetsite(s) word je blij?
- Blogspot sowieso. Ik kan daar mijn dingen op kwijt en mijn fantasie er een beetje in toevoegen ^^! Ook YouTube maakt mij blij, want je kan er van alles bekijken. Muziekclips, films, tv serie's, interviews met artiesten, concerten enz.

Met welke eigenschap van jezelf word je blij?
- Nou, ik maak vaak mensen aan het lachen. Maar in principe doe ik alleen raar als ik met vrienden ben. Op school ben ik dan juist het tegenovergestelde (heel stil en rustig). Verder denk ik doorzettingsvermogen. Mijn oude basisschool wilde mij niet op de havo hebben en niet op een grote (veel mensen, groot gebouw enz.) school, maar ik heb er niet naar geluisterd en ik heb me best gedaan. Nu doe ik de havo op een grote school. Natuurlijk heb ik mijn diploma nog niet, maar ik ben in ieder geval wel gekomen waar ik wilde zijn. Nu mijn diploma nog =P.
1193065-8-1321511760127_large
Van welke hobby(s) word je blij?
- Fotografie! Ik kan er uren mee bezig zijn en het liefst heb ik mijn camera altijd bij mij. Het is super leuk om te doen, vooral als de resultaten beter zijn dan verwacht ^^! Ik hoop er ook steeds beter in te worden =]!

En welke mensen maak ik blij met deze tag?
Cynthia
Charr
Amy-Denise
Gabriella
Charile
Sylvia
Daniëlle
Renate
Channah
Marit

Zo dat waren ze voor even, want ik moet nu tegen heel veel mensen zeggen dat ik ze getagd heb =P. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat de mensen die deze tag hebben gekregen blij zijn ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een super leuke tag, allemaal leuke dingen!
    Oeeh, ik sta er ook bij, dankjewel rachelle! :D
    'xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awh wat een leuke tag ik zie ze steeds vaker! super leuk dat je me getagd hebt! ik ga er dit weekend mee beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke antwoorden!!!!!!
    En wanneer ga je je diploma halen voor havo, de zomer die komt of die daarna?
    Ik GA ZO VOOR JE DUIMEN MEID :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waauw wat leuk ingevuld en wat leuk dat je mij getagd hebt! dankjewel!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je dat je me getagd heb:)
    Ik heb hem een paar dagen geleden al gemaakt:P
    Maar alsnog bedankt:D
    Leuke antwoorden heb je!
    Veel succes met school.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al zoveel mensen deze tag zien gebruiken! Hij is leuk, hè? :) Ik vind het interessant waar mensen blij van worden!

    Enjoy my give-away! http://veer-blog.blogspot.com/2011/11/first-anniversary-of-my-blog-one.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor het taggen, alleen ik heb hem al gedaan ^^
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen! En dankje dat je mij getagd hebt <3. ( Je hebt me ooit eerder ook getagd moet ik ook nog steeds doen *woeps ;$* )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had hem al gekregen :) maar wel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om te lezen! En ik zie dat je, net als ik, ook gek bent van Tokio Hotel! Fijn :D

    Bedankt voor de tag, ik neem hem zeker over!
    Liefs, Amy-Denise xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amazing tag weer! Fotograferen kan je zeker, je maakt van die mooie foto's waarbij het contrast gorgeous is! Bedankt voor de tag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankje ! ik vind het echt heel lief ! <33
    ik hou van tags. dankjeee ik ga er aan werken x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aah dankjewel dat is heel lief! Ik doe eerst een tag van iemand anders, en deze komt dan later online! Heel erg bedankt!
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts