Sushi aan je vinger!

Om de een of andere reden vind ik deze sushi ringen zo cute <3! Je hebt keuze uit wel 23 ringen in sushi stijl en de ringen zien er zo leuk uit ^^!
Sushi Ring Food Tuna Tobiko Kawaii Cute Miniature Food Jewelry
Deze ringen zijn trouwens tussen de 7 en 9 euro =P! Dus niet duur, terwijl je toch met iets moois en aparts loopt! Verder heeft de ontwerpster er glas en keramiek in verwerkt.
Sushi Food Ring Green Tea
Als je dus wil opvallen met een leuke ring klik op : Ik wil hebben =D!

Ik vind deze ringen persoonlijk heel cute en lekker origineel ^^! En jij ??

xxx Katy and happy friday ^^!

Reacties

  1. Die webshop is echt geweldig heb je er al iets van besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahah weet je hoe grappig ! :)
    Leuke blog heb je ! <33 xx sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb laatst ook z'n soort artikel geschreven maar dan over ketttingen deze zijn ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow deze zou ik echt gelijk kopen :)
    speciale leuke dingen zijn echt helemaal mijn ding xxliefs, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, how cute! Oh my, sushi .. NOMNOM.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. awh super cute! ik zou het echt super vet vinden om zo ring te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihihih nog nooit gezien maar wel leuk zeg! We dat nu weer bedacht heeft... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. U love deze soorten dingetjes ook?? Omgoosh ik dacht dat ik de enige was =]
    Awwwwh Mega cuuute!
    xoxo Louise

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts