So tired!


Sorry dat ik gisteren niet geblogd heb (niet dat de wereld nu doodgaat xD). Maar ja, ik ben nu een beetje weekend aan het vieren en dan kom ik laat thuis =P.

Vandaag kwam mijn zus eindelijk terug uit Venezuela! We zijn dus naar Schiphol gegaan en Natascha (mijn zus) heeft 50 uur niet geslapen! Toch was ze nog best wel vrolijk en hebben we thuis haar foto's kunnen zien ^^! Misschien laat ik er wel eens een keer wat foto's van zien op mijn blog, want zij maakt ook best goede foto's <3! Verder was er al een klein beetje kerstsfeer op Schiphol (zie foto boven). Hahaha het is misschien niet heel veel, maar het is wel een begin =P!

Voor de rest had mijn moeder weer eens taart gekocht xD. En viel de fles rum kapot op de grond :

Het was wel grappig, want mijn zus zei nog : Yes de fles is nog heel. En tien seconde later viel de fles dus op de grond xD.

Daarna heb ik Chinees gegeten en vanavond ga ik nog naar de EMA's kijken ^^!

Maar succes voor degene die nu nog hard leren voor de toetsweek en nog een heerlijke avond gewenst ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat leuk dat ze weer thuis is (:altijd fijn! Haha ik dacht eerst toen ik die foto met die pijl en die kerstballen zag, dat het regendruppels waren op het raam en dat ze gekleurd waren door lichten :$ haha oeps!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha handig! ben even heel snel over de post van de EMA's gescrold. Wil het graag nog terug kijekn ( als ik weet waar dat kan)

    blue addicted wil ik van de week showen(:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zus weet thuis is. ^^ xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeaaa, she is back! Altijd fijn zodra ze weer thuis zijn. :) Hopelijk heeft ze het wel naar haar zin gehad, zonde van de rum!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten