Shoppuh!


Na wat exo uren op school te hebben gedaan, dacht ik dat het weer eens tijd werd om te shoppuh <3! Ik had toch al mijn huiswerk al af en werk zelfs al vooruit =P!

Ik ben vandaag dus naar het dorp gegaan en heb sowieso van die Sinterklaas spullen gekocht ^^! Zoals je kunt zien chocolademuntjes en een chocolade Sinterklaas en zwartepiet =P! Over minder dan een maand is het weer Sinterklaas =D!

Verder nog wat nail stickers gekocht en een 7" Tablet PC Pro 3 =P! De tablet doet mij persoonlijk wel aan een Ipad denken, maar het is toch anders. Hoe dan ook, ik weet er nog niet veel van dus kan er ook nog weinig over zeggen. Zodra alles is uitgetest zal ik er wel wat meer over vertellen. Maar ik vind de tablet er wel heel mooi uitzien ^^!

Vieren jullie dit jaar Sinterklaas ??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten