Review ; W.I.C. by Herôme, 104 Mexico City (Dark Purple)!


Na een lange lange tijd ga ik maar weer eens een nagellak review geven ^^! Ik was laatst bij Douglas voor nageladvies. Echt zeker weten doen als je het nog nooit gedaan hebt! En kreeg best goed advies. Als dank voor mijn komst kreeg ik een gratis W.I.C. nagellakje mee naar huis <3! Mijn zusje nam ik ook mee, dus nu hebben we eigenlijk 2 gratis nagellakjes =D!

Maar nu eerst een review over W.I.C. by Herôme! De nagellak set bestaat in totaal uit 79 verschillende soorten nagellak, waaronder die van mij : 104 Mexico City. Check hier alle kleuren : W.I.C. by Herôme !

W.I.C. by Herôme, 104 Mexico City!
Informatie : Deze nagellak kost : 7.95 (euro) en bevat 7 ml. Je kan deze nagellak o.a. kopen bij de Douglas =P.

Deze nagellak is heel erg donkerpaars! Eigenlijk kan je het als een goede vervanger van de kleur zwart zien , als je eens een keer geen zwart wilt dragen, maar wel van donkere kleurtjes houdt ^^! Het nagellak kwastje lakt niet zo heel prettig vind ikzelf, maar deze nagellak blijft wel lang zitten. Toch als ik eerlijk moet zijn blijft Catrice langer zitten! Het lakje droogt verder niet heel erg snel. Dus mijn conclusie = mooi lakje, maar het is naar mijn idee geen acht euro waard (niet dat acht euro duur is, maar bij Catrice krijg je meer ml. nagellak en blijft de nagellak langer zitten). Maar zoals ik al zei is het en goede vervanger voor zwart als je eens een andere kleurtje wilt, dat toch donker toont =P.

Volgende keer geef ik een review over het lakje Honolulu van W.I.C =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik hou niet zo heel erg van donkere kleuren. Ik ben wel benieuwd naar dat licht blauwe lakje :D. Ik heb ook eentje van herome en ik ben er opzicht wel tevreden mee maar 8 euro voor 1 lakje is toch best duur ;$. ( ik had pas 4 lakjes van essence voor 4 á 5 euro. Terwijl je bij herome er dn 1 hebt en het ook nog 3 á 4 euro duurder is! :P )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk volg ik je terug, leuke blog heb je! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankje voor je berichtje! tuurlijk volg ik je terug! xx

    lemonxmelon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi lakje!
    Wat cool dat je hem gratis kreeg :o ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt een hele coole kleur! Super!

    ook een erg leuke blog. kijk ook eens op mijne en wordt een vriendje als je wilt :)

    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, de donkerblauwe lak is echt gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw mooi zeg!!
    hoe heb je de foto's bewerkt? erg leuk

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke review, ik heb een roze lakje van die serie! :)
    Ik ga je terug volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts