Review ; Twilight Breaking Dawn (part 1)!

Gisteren avond ben ik bij mijn vriendin Jacky wezen logeren ^^! Ik heb haar al heel lang niet meer gezien omdat zij nu op een andere school zit, dus ik was natuurlijk super blij om haar weer eens te zien! We gingen samen met Angelique die avond naar Twilight Breaking Dawn <3! Natuurlijk waren er hartstikke veel mensen! Maar het was wel een leuke en spannende film (al vond ik dat gedeelte met pratende wolven dan weer een beetje kinderlijk xD). Maar voor de rest was het een leuke film ^^!
Bella ging in ieder geval trouwens met Edward. Uiteindelijk gingen ze op huwelijksreis en later kwam Bella erachter dat zij zwanger was. Meer ga ik niet verklappen, want dat zou het film moment verpesten =P! Je moet maar gaan kijken =]! Echt heel leuk om te zien en ik heb wil nu heel graag Breaking Dawn part 2 zien <3! Maar ja, dat duurt nog wel even =P!

Trailer : Twilight Breaking Dawn (part 1).

Soundtracks :

» The Joy Formidable, "Endtapes"
» Angus & Julia Stone, "Love Will Take You"
» Bruno Mars, "It Will Rain"
» Sleeping at Last, "Turning Page"
» The Features, "From Now On"
» Christina Perri, "A Thousand Years"
» Theophilus London, "Neighbors"
» The Belle Brigade, "I Didn't Mean It"
» Noisettes, "Sister Rosetta (2011 Version)"
» Cider Sky, "Northern Lights"
» Iron & Wine, "Flightless Bird, American Mouth (Wedding Version)"
» Imperial Mammoth, "Requiem on Water"
» Aqualung & Lucy Schwartz, "Cold"
» Mia Maestro, "Llovera"
» Carter Burwell, "Love Death Rebirth"

Heb jij Breaking Dawn al gezien ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik ben hem gisteren gaan kijken, vond hem best goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem vandaag gezien! Ik kan nu al niet wachten tot part 2 haha, jammer dat het pas over een jaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dankjewel voor je lieve reactie! Ik ben benieuwd (: Hihi!
    Succes met school!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wha, ik heb het gelezen. Mocht niet. Moest het. :') Ik ga binnenkort ook naar Twilight, caaaant wait!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb em gisteren ook gezien!!!! ^^) Aaaaaaaahhhhhh zo'n goede film he! Kan niet wachten tot volgend jaar november! *zucht*
    p.s. weet jij welk liedje dat is die Edward in de vorige films op de piano speelde? Dat liedje zat nu ook weer in de nieuwe film...
    (kun je me dat laten weten via twitter/m'n blog)
    Alvast bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love your amazing style <3 follow you !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet echt een Twilight marathon gaan houden. Heb pas alleen het 1ste en 2de deel gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts