Review ; Tamara is Holland's Next Top Model, aflevering 11 (FINALE)!

Vandaag kregen we eindelijk antwoord op de vraag : Wie is Holland's Next Top Model ?! Het was wel spannend! Zeker toen Tamara en Elise ineens samen als enige twee overbleven!

De show begon met iets wat ik persoonlijk heel heel leuk vond =P. Namelijk met het nummer "Fashionista" van Jimmy James! Haha, ik vind dat nummer zo leuk hé ^^! In dat nummer kwamen zo goed als allemaal namen van bekende merken voor (te horen in dit stukje) :

(Who you wearing?)
Sean John, Calvin Klein
Donna Karan's fashion line
Valentino, YSL
Ferragamo and Chanel
Halston, Gucci, Fiorucci
Don't forget my Pucci
Fendi and Armani
God, I miss Gianni
Kenneth Cole, Michael Kors
Mr. Ford I can't afford
D&G and BCBG
Looking good is never easy
Alexandre Percovitch
Naomi Campbell's such a bitch
I wanna be Delgada
To fit into my Prada
Oscar de la Renta
Louis Vuitton
Imitation of Christ, beauty has a price.

Mijn favoriete gedeelte uit dat nummer, zeker weten <3!

Hier nog het volledige nummer Jimmy James - Fashionista :

Tuurlijk werd er heel veel aan catwalk gedaan =P. In het begin was het allemaal nog een beetje rustig maar later kwam er een Victoria Secret geïnspireerde show <3! En daarin zaten niet alleen die finalisten, maar ook Sanne Nijhof (winnares 2006), Ovo (4e plaats in 2006), Kim Feenstra (winnares 2007), Rosalinde ( Benelux' winnares 2009), Loïs en River (5de en 6de plaats in 2007) (van de vorige seizoenen van Holland's/Benelux' Next Top Model). Sanne is eigenlijk nog steeds niet veranderd vind ik. Natuurlijk heeft ze wel al veel meer ervaring, maar in gedrag lijkt ze nog steeds hetzelfde ^^! Prachtig om te zien <3! Ik vond Michelle trouwens om de een of andere reden wel heel goed passen die Victoria Secret achtige show ^^! Ook kwam er nog een optreden van Taio Cruz met zijn nieuwe nummer "Hangover" =P.
En er werd nog catwalk gelopen met de oude deelnemsters van HNTM 2011 in de show :
Nancy.
Nancy
Mieke.
Mieke
Jildis.
Jildis
Mandy.
Mandy
Sonja.
Sonja
Gésanne.
Gésanne
 Claudia.
Claudia
 Tirza.
Tirza
 Jellena.
Jellena
 en Roxanne =P.
Roxanne
Waarom Roxanne ineens een kleur foto heeft ?? Geen idee, maar zo staat het op de officiële site =P!

Ook waren de mooie jurken van Addy van den Krommenacker weer te bewonderen deze finale. Ik vind zijn kleding persoonlijk heel erg mooi ^^! En ook werden er filmpjes uitgezonden van de shoot met een papegaai, een reclame commercial waarin de finalisten speelden (met Elise als winnares) en de bijzondere momenten van de modellen zelf =P. Heel veel dus ^^!
90rv.jpg
De uitslag was heel verrassend in het begin, want Michelle werd vierde! Ik had dat dus totaal niet verwacht! Daarna eindigde Riquelle als derde, Elise als tweede en Tamara natuurlijk als eerste! Dat had ik zelf dan weer wel verwacht =P! Hoop op een mooie modellen toekomst voor haar <3!

Ik kijk nu al uit naar de volgende Holland's Next Top Model =D! Ga jij je inschrijven of wil je meedoen, maar ben je nog te jong of vind je een model leuker om te zien dan er zelf een te worden ?? Hoe vond je de show, de kleding en de optredens ?? En vind jij Tamara de terrechte winnaar of denk je er zelf anders over =P??

Ps. als er meer foto's van deze finale uitlekken, zal ik er nog een extra blog over doen (of dit bericht nog even extra bewerken) ^^! Persoonlijk hoop ik de papegaaien shoot er nog bij te kunnen voegen <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik had wel verwacht dat zij ging winnen, aangezien zij altijd aanwezig was ect. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt eentje eruit vond springen. Hopelijk gaat ze een prachtige carriere tegemoed! Ik heb het helaas niet gevolgd, volgende keer wil ik dat wel weer doen! Of Americans Next Top model. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf was ik voor Michelle! maar tamara was ook erg goed!
    haha omg die vent is zo geweldig ik hou van dat lied! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk dat liedje hahaha!
    ik was voor elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was echt een leuke show, leuk om de vorige modellen weer terug te zien! Alleen had ik niet verwacht dat Michelle op de 4e plaats zou komen, daar schrok ik wel van :|

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's van die oude deelneemsters
    echt jammer dat ik het niet gevolgt heb! ;(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het ook gezien:)
    ik vind tamara beautiful!

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten