Review, Hollands Next Top Model aflevering 10!

Vandaag een iets minder spannende aflevering als normaal, maar natuurlijk wel weer een leuke aflevering ^^! Dit keer werd er terug gekeken op hoe de modellen alles ervaarden wat er in de serie allemaal is gebeurd. Ook werden de familie's en vrienden van elk model erbij betrokken en werden er beelden vertoont, die eerst nog niet waren uitgezonden op televisie.

Maar ja, volgende week is de finale en ik had die top 3 natuurlijk niet voor niks gemaakt =P! Ik wilde ook kijken welk model ik zelf als Holland's Next Top Model zie aan de hand van de foto's =P!

Dit is mijn uiteindelijke keuze geworden :

1. Tamara.
Ook niet zo gek, zij kwam het meest in mijn top 3. En als ik alle nummers een, drie punten geef kom ik bij haar op 16 punten =P!
Tamara
2. Michelle en Elise.
Deze twee hebben in totaal allebei toevallig 9 punten van mij =P.
EliseMichelle
3. Riquelle.
Eigenlijk zitten er nu dus toevallig vier in een top drie. Maar ja, eigenlijk kan je wel zeggen dat mijn top 3 bestaat uit Tamara, Elise en Michelle. Want Riquelle heeft uiteindelijk het minste aantal punten uit mijn top 3 =O. Toch vind ik haar wel een heel mooi gezicht hebben en zeker een goed model!
Riquelle
Ik zou het je aanraden ook te doen als je een HNTM fan bent (zo'n top 3). Het is best grappig, want je komt er dan achter wie je eigenlijk het meest model vind. En het is gewoon leuk om te doen =P!
 Wie weet hebben je vrienden bijvoorbeeld een totaal andere top 3 =].

Ps. mijn puntentelling was : alle nummers 3 = 1 punt, alle nummers 2 = 2 punten en alle nummers 1 = 3 punten =P. Simpel toch =]??

Ik denk persoonlijk dat de strijd zal gaan tussen Tamara en Michelle. Michelle vind ik trouwens in innerlijk wel heel goed als model en haar foto's zijn ook goed. Bij Tamara vind ik haar foto's vaak net iets beter dan die van Michelle, maar wie weet ^^?!

Wie is voor jou nummer 1 =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik vind michelle het leukst geen idee waarom, hah ik dacht dat vanavond de finale was :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de wenkbrauwen van die Tamara er lichtelijk eng uitzien :p Ik volg het programma overigens zelf ook niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie foto's! Hun make-up zit ook prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond deze aflevering niet leuk!
    ik ben voor michelle! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind Michelle echt het liefst/aardigst overkomen, en Riquelle is echt zo verwend.. Maar ik denk dat Tamara gaat winnen, aangezien zij bijna alle opdrachten heeft gewonnen en heel mooi op foto's staat!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts