Red Riding Hood!

Hood_142406416_large
Toen ik maandag nog een extra dagje vrij had, ben ik lekker films gaan kijken (echt een aanrader ^^!). Heerlijk ontspannen en lekker eten (vooral dat)! Ik heb toen de film Red Riding Hood gekeken. Dat was een film die ik al heel lang wilde zien! Iedere keer kwam het er maar niet van vanwege toetsweken enz. Maar die maandag had ik tijd en die tijd heb ik dus gebruikt om eindelijk deze film te zien ^^!

Red Riding Hood is gemaakt door de maker van Twilight, maar ik vind de boys in Red Riding Hood al veel leuker dan in Twilight <3! Verder was het een prachtige film om te zien =P. Heel mooi gemaakt met die omgeving enz. Net als ik dat bij Harry Potter en Twilight vind =P. Ook had ik wel even zin een een "duistere" film.

 Verder vond ik het thema wel leuk. Het is een film die namelijk de volwassen versie van roodkapje is. Ik ben sowieso gek op sprookjes ^^! Dus dat was ook weer mooi meegenomen.

Ik vond de film persoonlijk spannend en het keek lekker weg ^^! Ik ben blij dat ik de film eindelijk heb gezien <3!
Misschien als je de trailer al eens hebt gezien denk je dat deze film voorspelbaar is en dat je al precies weet wie de wolf is, maar dat zal je nog wel verrassen als je de film hebt gezien =P! Het verraste mij in ieder geval wel =]!

Heb je deze film al eens gezien of wil je deze film zien ?? Vond je het een leuke of juist een slechte film ?? Let me know ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik vond het ook een ontzettende leuke film!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De trailer had ik gezien hij lijkt me echt spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij leek mij totaal niet leuk, misschien moet ik hem toch maar kijken, aangezien je er best enthousiast over bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de film nog niet gezien, maar ik wil hem zeker wel zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil deze film ook graag zien, leuk dat je er een stukje over geschreven hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts