Poppin'

Vandaag ben ik weer eens wat met school gaan doen. Eerst hadden we onder CKV (culturele en kunstzinnige vorming) een optreden van een klassieke band. Heel apart =P. Want dat is namelijk weer eens anders dan je verwacht en het was wel leuk om weer eens wat anders te zien.

Gelijk daarna gingen we met onze klas op weg naar het Centrum voor de Kunsten om daar een dans workshop te volgen. We zouden dit keer dus een poppin' les volgen =P. Daarin heb je onder andere van die robot achtige danspasjes =P.

Een van de voorbeelden die ik laat zien is een optreden van Pop'arazzi. Ik weet niet of die man, die ons de workshop gaf nou ook in Pop'arazzi zat of niet xD. Hij zei er wel iets over, maar ik hoorde het niet zo heel goed. Dus ik kan het ook fout verstaan hebben =P! Hoe dan ook hier is het filmpje :
Best wel vet toch ^^!

Die man die ons les gaf was natuurlijk super goed in dat dansen! Het was leuk om zo'n les te krijgen, omdat het weer eens een nieuwe ervaring was. Toch is het niet echt mijn dansstijl. Ik vind het leuk om naar te kijken en af ent toe na te doen, maar ik heb niet echt zoiets van dit is mijn droom =P. Wel cool dat er mensen zijn die poppin' kunnen dansen, want het is echt niet zo makkelijk als het lijkt! 

Ik vond het wel jammer dat mijn zusje niet meekon. Mijn zusje zit een klas lager dan mij en alleen 4havo mocht deze workshop doen. Ik vond het jammer, omdat mijn zusje best goed een robot kan nadoen. Dus deze les leek mij echt iets voor haar <3! Maar ja, zij ging helaas niet mee.

Ps. ik heb mijn cijferlijst volgens mij niet eens op internet gepost ^^!

Komt het dan  =] :
Nederlands : 5.3
Aardrijkskunde : 5.3
Engels : 6
Lichamelijke opvoeding : 6
Geschiedenis : 6.3
Kunst : 6.5
CKV : 7
Duits : 7.4
Maatschappijleer : 7.5
Frans : 8
Levensbeschouwing : 9

Dus zoals je ziet zijn het zijn geen hele hoge cijfers, maar voor iemand die van de mavo komt, vind ik het redelijk goed. Daarbij heb ik voorgenomen mijzelf niet meer te pushen om tot 4 uur s'ochtends te leren, want dan maak ik het mijzelf te zwaar! Ik hoop wel mijn talen op te halen, want normaal haal ik alleen maar achten daarvoor. En aardrijkskunde wil ik ook ophalen, want ik had een blackout, terwijl ik de deeltoets van aardrijkskunde wel voldoende maakte. Dus ik kan het wel, maar door zo'n blackout ging het helaas minder. En Nederlands zal dit jaar wel moeilijk worden!

Hoe waren jullie cijfers ?? En wat vind je van poppin'??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dat is echt zo vet! Best nog een netjes rapport, je hebt een 9! HELLEUW, AMAZING! CKV, dat is zo leuk. :) Netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind poppin' erg leuk maar ik weet zeker dat ik er niets van bak!

    Zo laag zijn je cijfers niet joh meis. Alles wat niet lager is dan een 5 is makkelijk op te halen. Dus dat gaat helemaal goed komen toch!
    Proud of you! whahahah :P xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het echt leuk, maar ik bak er waarschijnlijk niks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is cool dat je zo'n workshop kreeg! Dat zou ik ook wel willen (:
    Alleen poppin' is ook niet helemaal mijn stijl. Ik vind streetdance/hiphop leuker om te doen. Het lijkt mij geweldig om jazzballet te doen :D!
    Anyways.. ik vind dat je goede cijfers hebt hoor :D! En je moet jezelf ook niet dwingen om zolang te leren. GOED IS GOED! En zolang je redelijke voldoendes haalt is het niet erg toch? Het is natuurlijk fijner en leuker om overal 8e voor te halen maar als je idd van de mavo komt dan is het toch al goed om een voldoende te hebben =D? Wat ga je eigenlijk na de havo doen?

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten