Pannenkoekenhuis!


Gisteren avond zijn mijn familie en ik naar een restaurant gegaan ^^! Heerlijk om er even uit te zijn, want het is echt vreselijk om iedere avond tot 3 uur s'nachts te leren voor de toetsweek!

We hadden trouwens hele aparte pannenkoeken, want ik had een shoarma pannenkoek en mijn zusje een giros pannenkoek! Als je zoiets hoort denk je :"kan je dat wel samenvoegen ??" Ik en mijn zusje twijfelde eerst ook of het nou niet raar was om zoiets te bestellen. Uiteindelijk deden we het toch en het was verrassend lekker <3! Je heb in dat pannenkoekenhuis echt de apartste soorten en ze zijn heel erg vullend!
Het was dus echt heel lekker en ik vond het jammer dat ik het niet op kreeg =[. Vooraf hadden wij ook nog stokbrood met kruidenboter <3!
Hahaha en hier doen mijn ouders net alsof wij een heel gezellig gezin zijn xD. Nee, grapje hoor =P. We hadden het echt erg naar ons zin ^^!

Ik heb niet zo heel veel foto's dit keer, want ik was die dag natuurlijk helemaal kapot van het leren. Maar ik heb wel mooi een 7.3 voor geschiedenis =D!!!

Mocht je meer informatie over dit restaurant willen weten : Pannekoekenbakker, Zuidland
Hoe was jullie week ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. yummiee dat ziet er lekker uit!
    hartige pannekoek!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh da's fijn dat je hem net gehad hebt! Heb je er een beetje goed gevoel over? Dankjewel! (:
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! :))

    xoxo
    http://believe-in-your-own-dreams.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit! Maar een pannekoek met shoarma en gyros klinkt wel een beetje vreemd haha! Gefeliciteerd met je 7,3 voor geschiedenis! Heeft het harde leren je tenminste nog een beetje geloond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my god, nomnomnom! Die laatste foto is echt leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super zeg, ik heb dat nu nog nooit gehoord, dat je pannekoeken met zoveel erop kunt vinden.

    ps: zou het mogelijk zijn om fan te worden van mijn facebook-pagina waar er nog meer werken van mij op staan. => https://www.facebook.com/pages/Eline-Du-Mongh-Photography/171796632885324


    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts