Our garden now!


Ik heb niet zulke mooie mist foto's als ik bij de meeste van jullie heb gezien, maar ik heb wel wat foto's van hoe onze tuin nu is en van spullen die ik heb gekocht ^^! Alvast een kerstcadeau aan mezelf haha. Een beetje verwent worden mag altijd toch. En als je dat zelf kan is dat mooi meegenomen xD!

Sowieso was er (ondanks het winter achtige klimaat) nog een nieuwe paddenstoel bij! Echt leuk want deze bleek dus uit zichzelf een smiley face te hebben haha. Zo leuk ^^!
Hier zie je het heel goed (foto hierboven). Ik vind deze om de een of andere reden wel schattig ^^!
Ooit een paddenstoel van dichtbij gezien ?? Die van ons ziet er in ieder geval zo uit als hierboven te zien is =P!
Voor de rest kwam ik erachter dat ik per ongeluk ook deze regendruppels erop had gezet ^^!
Maar nu mijn shopstuff ^^! Sowieso de Grazia met Doutzen Kroes <3! Het ging over Victoria´s Secret en dat vond ik persoonlijk weer leuk om te lezen ^^!

Ik ben ook met Jacky (vriendin van mij) naar de Douglas gegaan om weer eens spullen van Lancôme te halen. Na een jaar Lancôme Hydra Zen Neurocalm te hebben gebruikt en er tevreden over te zijn, moest ik het weer kopen want het begon op te raken. En ik had het gewoon nodig (vind ik dan xD). Mijn huid glanst dan veel meer en toont minder wit. Op de verpakking staat iets over dat het je stress weghaalt, maar daarin geloof ik niet hoor xD. Soms praten mensen teveel onzin. Maar het ruikt wel heel lekker <3! 
Het koste eigenlijk 56.01 euro (die ene cent slaat eigenlijk nergens op, vind je niet xD??), maar met korting kreeg ik het voor 50 euro + twee make up removers. Ik heb dus nu Lancôme Hydra Zen Neurocalm (50 ml) + Galatéis Doucheur (125 ml)+ Tonique Doucheur (125 ml) <3. Misschien klinkt het duur, maar ik ben er heel tevreden over. Daarbij heb je hier wel een jaar profijt van. Ook kreeg ik er nog een monstertje van Coco Chanel (Coco mademoiselle Chanel Paris) bij. En dat luchtje ruikt lekker ^^! Moet je echt is proberen!
De andere Coco Chanel gaf ik aan Jacky natuurlijk, want die was er toch bij! Daarna hadden wel lekker bij de Bram Ladage een grote patat gegeten. Woehoe worden we lekker dik haha xD! Lekker zo leven zonder zorgen toch =P! Is altijd een aanrader ^^!

Verwen jij jezelf wel eens <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooie foto's!
    Ik vind het inderdaad duur klinken haha maar als je er tevreden over bent, waarom niet he?

    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tuin!
    Ik vind die foto's erg mooi

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!
    En die parfum lijkt me echt heerlijk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, like always! Oehh, parfum!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik verwen mijzelf soms iets te vaak dat ik weer de hele maand blut ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie fotos! jij hebt gewoon paddenstoelen in je tuin:O :P

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten