Noord-Italië !

Omg ik kan weer vrolijk mededelen, dat ik weer een reis zal krijgen ^^! Ik ga namelijk naar Noord-Italië =D! Ik moest laatst een briefje invullen op school en ik heb op nummer 1 Noord-Italië gezet <3! De andere keuze's waren Berlijn, de Ardennen of Barcelona. Aangezien ik Barcelona al gezien heb, de Ardennen is voor mensen die van sport houden, bleven Noord-Italië en Berlijn over. En toevallig krijg ik dus mijn eerste keuze : Noord-Italië. Daar ben ik heel blij mee want, ik ben veel meer fan van de Italiaanse cultuur, jongens, eten en het is mooi voor mijn fotografie =]! We krijgen trouwens ook daar nog een workshop fotografie ^^!
143295834_127db50287_z_large
We gaan wel met de bus, dus dat wordt dan 20 uur reizen! En daarna gaan we nog de stad in! Poehh bikkelen dus xD. En er gaan ongeveer 140 leerlingen mee, dus ik hoop maar dat ik goede foto's kan maken. Maar dat zal moeilijk worden als iedereen voor mijn beeld loopt, dus daar moet ik nog wat op verzinnen =P!
Tumblr_ludbcjnohu1ql7cx6o1_400_large
De reis staat gepland op 20 mei, dus dat is nog wel effe wachten! Maar dat betekend wel een lekker weertje <3! Althans dat hoop ik xD!

Verder verblijven we in een hotel en in stacaravans. Dus twee verschillende dingen =P. Ik heb er echt heel erg veel zin in :crazy:!

Toch is Italië niet nieuw voor mij. Ik ben sowieso al drie keer in Italië geweest =P. En ik ga Siena (Plaatsje in Noord-Italië) voor de tweede keer bezoeken. Ik heb nog foto's van twee jaar geleden trouwens (wel met een slechte camera by the way =P) :
Icecream ^^! Ik hoop deze foto te verbeteren met mijn Canon haha xD! Dan ziet het er vast nog lekkerder uit ^^!
De nauwe straatjes van Siena <3!
Een mannetje die vrede ofzo wilt xD.

In ieder geval, de kwaliteit van mijn oude camera was op z'n zachts gezegd kut, dus ik ben blij dat ik nu een nieuwe camera heb <3!

Dit is overigens niet mijn eerste werkweek van school =P. Ik ben ook in de tweede klas naar Kouderkerke gegaan en in 4 mavo naar London <3!
Bij mij lagen toen wel allemaal diamanten <3!


Hier nog een filmpje (af en toe foto's):
En als je meer van "humor " houd heb ik deze nog van mijn oude klas ^^ "! O.a. met boerende en zingende mensen :marlinde:!
Oh ik word weer te enthousiast xD! Volgens mij is dit weer een mega blog, maar ja I'M SO HAPPY! Ik houd echt van reizen dus dit is een soort cadeau voor mij =P!

Hebben jullie wel eens werkweken gehad ?? Zo ja, waarheen ^^?!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, wat vet! Lucky you! Dat ijs.. oh .. my.. god.. daar moet je inderdaad een foto van maken. :| NOM!! Ik had nooit werkweken, alleen kamp? :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post!
    En ik weet ook niet wat er gaat gebeuren met GFC, heb het hier en daar ergens gelezen. Ik volg je al via bloglovin ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaaaaw, wat heb jij 'n mooie ogen, echt prachtig!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wat een geluk zeg! ik ging nooit op werkweek naar een ander land haha ,, lompe scholen toen:P
    Alvast heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten