MTV EMA's 2011!

Yeah, de EMA's waren dit jaar veel beter gedaan dan vorig jaar <3! Eindelijk kwam er ook wat meer muziek in voor dan alleen maar het gebruikelijke blahblahblah =P. Dit keer veel goede live act's zoals Bruno Mars, Lady Gaga, Red Hot Chili Peppers en Queen =P.
Best wel grappig, want ik kende de nummers van Queen wel maar ik wist niet dat de nummers gezongen waren door Queen xD. Zoals We are the Champions bijvoorbeeld =P! Ik weet weer meer van de muziek geschiedenis nu =P. Verder was het wel grappig om Adam Lambert weer te zien met zijn look die hij zeker niet (dus wel)  heeft "geïnspireerd" op een van Bill Kaulitz looks =P.

Ik had wel zoiets van : beste live act Katy Perry... Ik vind haar live niet zo goed zingen, al zijn haar optredens wel weer leuk om naar te kijken =P.
Verder wel grappig om te zien dat BigBang won ^^! Ik dacht Britney Spears zal wel winnen, maar blijkbaar had ik het toch mis. Ik vond het eerlijk gezegd wel leuk om te zien dat een Koreaanse groep won =P. Al vind ik Britney Spears ook een hele goede artiest (op het live zingen na dan =P). Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als er meer Aziatische muziek groepen op televisie komen, zolang ik de donuthoofd trend maar nooit hoef te doen xD!
De show werd zoals iedereen wel zo goed als wist, gepresenteerd door Selena Gomez ^^! Haar kleding was merendeels echt mooi <3! Ik vond haar als presentatrice niet zo heel geweldig, maar dat komt omdat ik nog steeds zo'n Disney beeld voor mij heb. Dus dat maakt het voor mij moeilijk om haar dan ineens als een MTV presentatrice te zien. Datzelfde heb ik ook nog altijd bij Miley Cyrus =P.
Maar haar outfits <3! Echt heel leuk, vooral dat paarse jurkje <3! Wou dat ik er zelf zo een had ^^! Al denk ik dat alles haar wel staat qua kleding. Maar dat vind ik dan =P!
Verder heeft haar vriendje Justin Bieber nog twee awards gewonnen =P. Namelijk best male en best pop. Ik vond het wel leuk dat hij Mistletoe deed als optreden trouwens. Al die JB-fans zullen wel helemaal blij hebben gekeken en aaahhhh hebben geroepen ofzo toen hij won xD.
Voor de rest had Lady Gaga weer haar aparte stijl gedaan (wanneer niet =O). Ze weet gewoon dat mensen erover gaan schrijven zoals ik nu doe xD!
Maar of het nou echt haar eigen stijl is betwijfel ik me. Ik heb weleens het idee, dat ze dit alleen aantrekt voor de media aandacht. En iedere keer heeft ze er wel succes mee =P. Maar ja, haar optreden was natuurlijk weer goed.

Hier nog wat Red Carpets (en optredens + EMA Award winners) foto's :

Selena Gomez.
Selena Gomez
Selena Gomez
BigBang.

Big Bang
LMFAO.
LMFAO
LMFAOLMFAO
David Guetta.
David Guetta
Justin Bieber.
Justin Bieber
Justin Bieber
Hayden Pannetiere en een naakte man xD.
Hayden Panettiere
Lady Gaga.
Lady Gaga & David Hasselhoff
Bruno Mars in perfect roze haha.
Bruno Mars Band Members
Katy Perry.
Katy Perry

Winners :

Lady Gaga - Best Video
BigBang - Best Worldwide Act
Lady Gaga - Best Song
Justin Bieber - Best Pop
30 Seconds To Mars - Best World Stage
Bruno Mars - Best New
Bruno Mars - Best Push
Eminem - Best Hip Hop
Justin Bieber - Best Male
Linkin Park - Best Rock
Lady Gaga - Best Female
Katy Perry - Best Live
Lady Gaga - Biggest Fan
30 Seconds To Mars - Best Alternative.

Maar het was een super show om te zien ^^! Veel beter dan vorig jaar gelukkig <3! Al miste ik Tokio Hotel wel =P!

Welke shows vond jij goed ^^ ?? En vind jij de winaars terecht of ben je het met sommige winnaars eigenlijk niet helemaal eens ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wooops, ik vind Katty Perry niet meer zo leuk. Ze is een mix van Jessie J, Lady Gaga en nog iemand. Kan niet zo 1 2 3 op de naam komen. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg :)

    Zeker op vind ik leuk klikken dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I loveeeeeeeee Selena Gomez. Justin bieber vind ik echt niks haha. En Katy perry vind ik live niet goed :( ze word steeds minder vind ik.
    leuk artikel! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten