Kitten cuteness!

377775_10150372927752549_656427548_8566322_2014912721_n_large
Zijn katten niet de liefste en schattigste dingen ooit <3! Ik houd echt zoveel van katten ^^! Daarom heb ik een leuk filmpje voor jullie <3! Deze kittens zijn niet alleen schattig, maar hebben ook nog gevoel voor ritme!
Lief toch ^^! Ik wil later ook dolgraag katten hebben, maar ik weet niet of ik er zoveel in een huis zou willen hoor xD. Het lijkt mij moeilijk om voor zoveel katten te zorgen!

Maar vond jij deze kittens ook zo cute <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Super schattig!
    Lief dat je me volgt, en wat leuk dat je mijn 100e volger bent! Ik volg je ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bestel ook niet zo vaak op H&M maar ik krijg
    altijd wel dat blad, dus ik weet het ook niet.
    & zullen we elkaar volgen ? xx sylviaa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik volg jou nu ook ! <33 Ik hoop voor je, dat het
    blad nog komt ! xx sylviaa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, how cute! Ik wilde ook altijd een kat, allergisch, fml. ¬¬

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig, een van m'n katten is ook een British Shorthair.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. awh katjes zijn zo lief! ookal heb ik alleen maar honden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten