Inna - Endless


Yeeeehh, eindelijk een nieuwe musicvideo van Inna <3! Ook al word het dan kouder in Nederland, wil dat nog niet zeggen dat we nog een beetje een na zomer gevoel kunnen creeëren ^^!

Het nieuwe nieuwe nummer van Inna heet "Endless" (Van het album : I'm The Club Rocker) en klinkt naar mijn idee lekker zomers =D!
Ik hoop dt jullie het nummer leuk vinden ^^! Ik in ieder geval wel =]!

Lyrics :

As I'm going, going down
I have dreamed a better place
As the world turns round and round
Sun is always in my fate

Sometimes you go away
A million miles away
Sometimes you don't know where
Don't worry I'll be there

[Chorus:]
Can you bring me sunrise, can you bring me the sunrise
Can you bring the sun in my life
Can you bring me sunrise, can you bring me the sunrise
Can you bring the sun in my life

Now I close my eyes again
And I'm thinking to myself
Will I ever love again?
Hope you'll be a better man

Sometimes you go away
A million miles away
Sometimes you don't know where
Don't worry I'll be there

[Chorus:]
Can you bring me sunrise, can you bring me the sunrise
Can you bring the sun in my life
Can you bring me sunrise, can you bring me the sunrise
Can you bring the sun in my life

Sometimes you go away
A million miles away
Sometimes you don't know where
Don't worry I'll be there

[Chorus:]
Can you bring me sunrise, can you bring me the sunrise
Can you bring the sun in my life
Can you bring me sunrise, can you bring me the sunrise
Can you bring the sun in my life
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooi liedje!

    en ik volgde je blijkbaar al ^^ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha dit liedje had ik toevallig gister ontdekt!
    leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er zijn echt veel liedjes van Inna die ik echt leuk vind, net als deze!
    Leuk dat je de lyrics erbij hebt gedaan, ik zat net lekker mee te zingen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel leuke beroepen hoor! :D
    Naja ik ben heel erg van het 'plannen' iedereen zegt dat ik té ver vooruit kijk! :P Dus ik heb besloten om eerst te denken: Eerst mijn vmbo diploma/certificaat ( certificaat verwegen dat ik wss op een andere manier mijn diploma ga halen maar dan is het gwn het zelfde maar dn noem je het een certificaat :D )
    En naja wat ik daarna wil doen is voor mij echt een groot raadsel!
    Als ik iets wil gaan leren dan is het denk ik toch wel: voeding. Maar naja mijn grootste droom is toch nog steeds en dat zal altijd zo zijn: zangeres worden. En ik denk dat ik over een jaar ongeveer die gok wil wagen om het gewoon te proberen. 'nooit geschoten is altijd mis!' En naja ik vind het schrijven op me blog zo leuk! En je ziet zoveel meisjes die het gewoon als werk kunnen doen! Daar denk ik soms ook wel aan om te proberen dat voor elkaar te krijgen :P

    En dankjewel <3.

    Inna heeft altijd wel leuke liedjes, niet allemaal want ze lijken eigenlijk allemaal wel een beetje op elkaar. Ik vind deze opzicht wel leuk, maar ik vind 10 minutes toch wel het leukste ( zo heet dat liedje toch ;$? )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten