Holland's Next Top Model!


Vanavond finale en ik had gisterenavond nog op de officiële Holland's Next Top Model site gekeken =P. Ik zag toen een filmpje van de finalisten (Riquelle, Michelle, Tamara en Elise) die hard aan het oefenen waren voor vanavond op de meest moeilijke hakken die je, je maar kan bedenken! Namelijk hoge hakken zonder hakken! En dan ook nog met een ongelijke vloer bij de catwalk!

Ik hoop dat de meiden niet zo slecht als mij hebben geslapen en goed uitgerust zijn voor de show <3! Verder komt trouwens Taio Cruz vanavond nog optreden ^^!

Mocht je Taio Cruz niet kennen (ja er zijn echt van die mensen xD), dan heb ik hier nog het clipje "Hangover"voor je :

Taio Cruz : "Hangover"
Hebben jullie al zin in vanavond ^^?? Wie denk je dat er gaat winnen =P??

Voor de mensen die vandaag de show live gaan bijwonen, veel plezier <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ooh ik ben zoo benieuwd wie gaat winnen! Haha wat een leuke foto! Ik ga ook even dat filmpje kijken (: als hij er nog op staat?! Haha
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stiekem ben ik ook wel benieuwd wie er gaat winnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts