Holland's Next Top Model in black and white!

Net alsof mijn vraag gehoord is, maar ik ben er heel blij mee <3! Ik heb uiteindelijk toch de zwart/wit foto's (naturelshoot) kunnen vinden ^^! En zoals ik al zei, zijn het mooie foto's! Gelukkig kan ik deze foto's nu ook delen!

Die van nancy staat er niet bij, dus dit word een post met de finalisten.

Zoals je kunt zien staat die van Tamara Slijkhuis bovenaan. Persoonlijk vind ik deze foto het mooist <3!

Dit is de foto van Riquelle Pals :
Naturel shoot

Elise Winklaar.
Naturel shoot

Michelle Zwoferink.
Naturel shoot
De volgorde is trouwens niet gekozen met welke het leukst is en welke minder. Ik heb deze maar gewoon erin gezet. Deze foto's tellen niet echt mee in het jury oordeel, dus ik ga hier zelf ook geen top 3 van maken dit keer =P!

Wisten jullie trouwens dat deze meiden de meeste reizen hebben meegemaakt van het alle Holland's Next Top Model serie's . Deze meiden zijn geweest in : Londen, Berlijn, Reykjavik en Ibiza! In de voorgaande Holland's Next Top Model serie's hadden ze allemaal maar één reis. Weer een reden om jaloers te worden!

 Toch hadden de andere meiden van de eerdere seizoenen niks te klagen : New York (Amerika), Kaapstad (Zuid-Afrika), São Paolo (Brazilië) en Koh Samui (Thailand).

Ps. die achternamen heb ik er dit keer voor de lol bijgezet =P. Ik dacht is misschien ook is leuk om de volledige naam te weten van de modellen.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooie foto's dit! Alleen snap ik niet dat Elise een trui aan heeft, want dat zag je tijdens die shoot helemaal niet? Net zoals die van nancy *(ik heb het net namelijk terug gekeken dus zit het nog in mijn hoofd! haha.)

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Nummer één vind ik nog steeds a man. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor het eerst vind ik de foto van Tamara mooi. Ö
    En die van Riquelle ook wel, ik vind die van Elise dit keer niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten