Ellen and Justin Bieber!

Je weet Justin Bieber's nieuwe hit "Mistletoe" vast nog wel =P! Gisteren wees een klasgenoot van mij (Cynhtia) mij op een filmpje van Ellen die in de clip van Justin Bieber "zat". Ellen is een presentatrice van een show (The Ellen Show)  in Amerika. Een hele leuke show trouwens waarin veel gelachen kan worden ^^!

Hoe dan ook, hier zie je Ellen die in het clipje van Justin Bieber "zit" :
Ik vond het persoonlijk wel grappig om te zien xD! Wel leuk bedacht, want ik zou er zelf niet op gekomen zijn =P! Het lijkt net of ze echt in die clip zit toch ??

Wist je al wie Ellen was of zie je haar nu voor het eerst =P?? Ik vind haar show persoonlijk super leuk om naar te kijken. In haar show komen trouwens heel veel beroemdheden, dus als je geen Bieber fan bent, zit er vast nog wel een andere artiest voor je bij =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. haha wat een grappig filmpje lijkt idd net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig :)

    Groetjes

    ps: kom zeker is een kijkje nemen naar mijn nieuwe foto: http://elinedumonghphotography.blogspot.com/2011/11/old.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wist niet wie Ellen was :$
    wel grappig hahah

    en dankje voor je reactie trouwens,
    ik heb bijna 16 maanden met hem, maar dat zullen er nog meer worden :) hihi


    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahah ik lig echt in een deuk xD. Heb je ook die gezien van twilight? :P Dies pas geniaal! :D
    En dankje voor je reactie <3.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAHA! Ik moet altijd zo hard om haar lachen. :') Ik volg haar op Youtube, geabboneerd ofzo, maar ze is echt geweldig. Ik vind haar leuker dan Oprah, althans, zij is meer een levensgenieter en Oprah doet vaak serieuze gevallen zoals mensen die het nieuws hebben gehaald door een moeder die vermoord is bijvoorbeeld. Ik vind dat Ellen de vrouw der programma's is in Amerika. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten