Efteling in Intratuin!



Hahaha het klinkt een beetje als een vage titel, maar ik ben gisteren met mijn familie naar Intratuin geweest. En misschien denk je dat Intratuin saai is, maar ik vind Intratuin best wel leuk ^^! Ik kon er allemaal dingen van de Efteling vinden =P!

Zoals je op de eerste foto ziet had je het sprookje Hans en Grietje =P! Maar er waren er nog veel meer :



Deze kabouter vond ik persoonlijk heel leuk <3!


Aangezien het bijna winter is deed het mij herinneren aan de winter Efteling waar ik vorig jaar was geweest <3! Echt leuk was dat =]! We waren met een groepje gegaan en het was mijn eerste keer winter Efteling =]! Heel gezellig met al die kampvuurtjes ^^!

Here are some old pics :

Zijn jullie ooit naar de winter Efteling geweest of zou je dat willen ?? Tuurlijk zijn vele attractie's dicht, maar er is nog genoeg te doen hoor =P. Bijvoorbeeld met straatmuzikanten dansen xD. Na die koude dag herinner ik mij nog goed dat we een warme wafel met chocoladesaus hadden gekocht <3! OMG, ik wil nog een keer hahaha ^^!

Later zal ik mijn "kerstblog" trouwens posten =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. awh echt leuk!
    ik ben nog nooit in de winter naar de efteling geweest maar het lijkt me wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, de Efteling is zo leuk! Memories, haha. :') Vroeger kwam ik daar als kind vaak, nu inmiddels niet meer, maar het is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dat is echt super leuk! Wat ze tegenwoordig allemaal verzinnen he? Haha!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten