Cool art =]!

Het is altijd leuk om te zien hoe kunstenaars iemand voor de gek kunnen houden net zoals deze kunstenaar heeft gedaan! Want als je de bovenste foto bekijkt, lijkt het erop dat er een slak over een bank loopt/kruipt/slijmt (wat een slak ook doet xD)! Maar in werkelijkheid :
Ik vond dit wel weer eens apart en leuk om te delen op mijn blog ^^! Het is namelijk heel leuk bedacht om iets te maken wat tot leven lijkt te komen, terwijl als je het via een andere kant bekijkt het gewoon een normale tekening is =P.

Vind jij het leuk bedacht =P??

xxx Katy en succes met het overleven van deze schoolweek ^^! Nog maar twee dagen en het is weer weekend <3! 

Reacties

  1. WAUW. Dit is echt art! Ik vind dat zo mooi, zo fascinerend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw echt geweldig.
    Het leek zo echt hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik vind dat zo leuk! haha, ik dacht echt dat het een echt beeld was! Die dingen dat er zogenaamd een gat in de grond zit enz. vind ik ook altijd erg leuk! En ook leuk om te zien (:

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg, had al eens zo'n mail gekregen over deze kunstenaar. Soms is het echt te zot voor woorden.

    Groetjes
    Eline.
    xx

    ps: kom zeker is naar mijn nieuwe post kijken.
    http://elinedumonghphotography.blogspot.com/2011/11/beforeafter.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is heel tof ja!
    Ik zou dit ook wel in het echt willen tegen komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihihi ik vind het idd heeel erg apart... Ik heb ook al vaker zo''n schilderstekening gezien op de stoep/straat en dan bijvoorbeeld dat het lijkt alsof je in een ravijn valt (terwijl dat dan zo geschilderd is!) Geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten