Christmas time!



Eerst blogde ik over de Efteling stijl in Intratuin, maar dat was eigenlijk niet alles! Ook werden alle mega aparte, mooie en leuke kerstspullen weer tentoongesteld ^^! Natuurlijk heb ik daar ook weer lekker veel foto's van ^^!

Een van de dingen die ik zelf niet wist, was dat er lama's en paarden te zien waren! Dus mijn zusje en ik zijn gelijk even wezen kijken. Ik wel van een afstandje, want ik wil niet dat zo'n lama in mijn gezicht spuugt xD!

Als je een nieuwe kerstboom zoekt dan zit je bij Intratuin wel goed.
Je hebt in Intratuin sowieso allemaal kleine mini dorpjes. Altijd leuk om te zien <3! Je kan ook in de huisjes kijken, alles is helemaal in de kerstsfeer en er is zoveel! Intratuin is redelijk groot, dus er stonden heel veel tafels met allemaal dorpjes ^^!


















En dat was maar een klein deel van alle foto's xD! Dus kan je nagaan hoeveel er eigenlijk in de winkel te zien is!

Ook kon je prachtige kerstdecoratie's vinden, zoals hierboven te zien is =P!






Check mijn nieuwe boyfriend :toohot:! 26-11-2011 niet te breken JWZ xD!
En op die laatste foto eet ik als een dood lijk een oliebol xD!  Leuke afsluiter hé =P!

Wie heeft er zin in Kerstmis <3! ?? Al plannen toevallig ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Na deze post ben ik helemaal in de kerststemming!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je nieuwe boyfriend is echt HOT whahahhahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er echt heel leuk uit! ik ben ook helemaal nu in de kerststemming x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha leuke foto's en ikwist niet dat een dood lijk nog kon eten:P
    Echt hele leuke foto's heb je gemaakt.

    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat een gezellige foto's! Nom, oliebol, nom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke foto's! Ik had al zoveel zin in kerst, nu al helemaal!
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post! Jij hebt trouwens echt een modellen gezichtje. Moet je iets mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hah oke,, ik maak het met photoshop!:)
    Hoe maak jij je hoeken zo rond? van de foto's?
    xx
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ja, vakantie kan ik ook wel gebruiken! Ik heb ook zin in Oud&Nieuw!
    Dankjewel voor je lieve reactie!
    Haha die met die sneetjes brood zaten er ook in, zie zwarte zwanen weet ik niet? Haha er komen idd ook echt hele rare dingen uit als je het snel zegt! Hahah!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk zeg die foto's in die 'dorpjes'. En die tekst bij die laatste foto heeft me bijna in m'n drinken laten stikken! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten