Brave Girls!

Yeah weer een leuke K-Pop groep uit Zuid-Korea ^^! Dit keer koos ik ervoor om Brave Girls te delen met jullie. De groep bestaat uit de 5 meiden : Eun Young, Seo Ah, Yoojin, Yeijn en Hyeran =P.
image
Deze groep is misschien niet zo populair als BigBang, maar deze meiden kunnen zeker wel muziek maken ^^! Van deze groep weet ik verder helaas nog niet zo heel veel. Ik ken de muziek, maar ze zijn nog redelijk nieuw voor mij =P.

Het nummer dat ik gekozen heb is Brave Girls - Do You Know.
Ik vind het persoonlijk een mooi en lekker rustig nummer, die bijvoorbeeld heerlijk is om in de auto te luisteren ^^! De "teaser" op het laatste moment is trouwens het nummer : "So Sexy" van Brave Girls. En dat is juist meer een party nummer ^^!

Do you like Brave Girls ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wel een leuke groep, maar ik hou niet van hun muziek helaas ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het liedie is wel leuk, vind het jammer dat het een andere taal is. ;o Wel awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supers Blog =D + Ilooooooove k-pop! <3 Ken je ook ONE OK ROCK?Aahn, mooie Japanse ventjes :D Toffe groep, dees (:
    ~xoxo
    We zullen je vanaf nu ook volgen! <3
    Louisejee

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts