Blood and Chocolate review!

deans-pudding:

Love this movie :D
Net als Twilight is deze film eerst ook als boek uitgekomen en later verfilmd. Het verschil tussen deze films is dat Blood And Chocolate al eerder te zien was dan Twilight, hierin het meisje de wolf is en behoort tot "de slechte" wezens i.p.v "de goede".

Vivian is één van een kleine groep overgebleven weerwolven die nog onder de mensen leven. Uit angst voor vervolging houden zij hun bestaan geheim. De jonge vrouw werd ooit geboren in Romenië, waarna haar ouders met haar verhuisden naar de VS. Toen hun geheim daar bekend werd, werd haar familie uitgemoord, waarna Vivian als enige overlevende van de slachtpartij in Roemenië weer opgenomen werd door haar clan.
Gabriel (leider van die groep weerwolven) wisselt om de zeven jaar van levenspartner, waarmee hij zich voortplant. Hij is inmiddels bijna zeven jaar samen met Astrid en Vivian is voorbestemd zijn volgende vrouw te worden, of ze dat nu wil of niet. Zij ontmoet in een kerk echter Aiden, een maker van graphic novels die ter plaatse onderzoek doet voor een nieuw fictieboek over de loup-garou, de weerwolf. Hoewel Vivian weet dat het haar verboden is zich in te laten met volbloeds mensen, geeft Aiden niet zomaar op. Hij blijft haar opzoeken en maakt indruk omdat hij een respectvol boek wil maken over de legende van de loup-garou, in plaats van de wezens als cliché horrorfiguren te willen gebruiken. Zonder dat hij weet dat hij zich de woede van echte loup-garou op de hals haalt, maakt hij succesvol avances naar Vivian.
Natuurlijk is dit dus weer een spannende film waarbij ik de rest niet ga verklappen. Mocht je toch meer informatie willen dan moet je naar : Wikipedia : Blood And Chocolate!

Ik heb deze film al serieus zo lang willen zien, maar iedere keer kwam het er maar niet van. De film begint een beetje hetzelfde als in Twilight, maar ja, Blood And Chocolate was eerder. Ik vond het wel goed dat de wolven er in deze film ten minste echt uitzagen. Hoe dan ook vind ik beide films leuk ^^! En ik ben zo blij dat ik deze film eindelijk heb gekeken <3!

Trailer Blood And Chocolate :

Soundtracks :

Garab by Rachid Taha.