BigBang - Tonight

Omdat BigBang bij de EMA's had gewonnen, dacht ik dat het wel leuk zou zijn om eens een liedje van hun te plaatsen op mijn blog ^^! Ik post natuurlijk veel muziek, dus waarom dan ook niet eens een keertje Bigbang =P! Deze groep heeft  zelfs gewonnen van Britney Spears, dus dat is niet niks! Je wint natuurlijk niet zomaar van Britney Spears!

Daarom vandaag de musicvideo "Tonight"van Bigbang ^^! ENJOY <3!
En vind je hun award terecht of twijfel je of er niet iemand anders had moeten winnen ??

Ik vond het persoonlijk wel leuk om te zien dat een Aziatische groep won. Het is weer eens wat anders dan alleen de Amerikaanse en Engelse artiesten. Maar ik vind Amerikaanse artiesten, Engelse artiesten en Aziatische artiesten in principe evengoed =P. Bigbang is trouwens een Koreaanse pop groep, dus het muziek genre is K-Pop =P. Verrassing hé xD?!

Voor de rest ik vind het nummer "Tonight" heel leuk om te luisteren <3! How about you =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten