America´s Next Top Model season 15!

Voor de eerste keer in mijn leven heb ik eens een keer America´s Next Top Model helemaal gekeken! Ik keek het eerst niet vanwege het feit dat season 15 eigenlijk allang geweest is en de winnaar al bekend, ik volgde het eerst niet zo en om eerlijk te zijn vind ik onze eigen Holland´s Next Top Model serie´s al heel goed !

Maar ja, vandaag toch gekeken en het was zo anders dan Holland´s Next Top Model! Alleen al als je keek naar hoe de meiden zich gedraagde! Totaal geen schaamte en verlegenheid leek het wel. Een model ging zelfs rappen! Mijn zusje en ik keken er heel verbaasd naar. Ik zie toch echt heel veel verschil in gedrag met de Amerikaanse modellen en de Nederlandse modellen. Maar dat maakt het wel leuk om naar te kijken ^^!

Ik weet niet of ik hier reviews en zo over ga schrijven, want het is natuurlijk niet de nieuwste serie. Maar wie weet! Ik vind het sowieso leuk om naar te kijken!

En jullie vragen je vast af, waarom ik niet achter elke zin meer een smiley zet xD?! Dat komt omdat mijn toetsenbord totaal andere tekens geeft dan er hoort te staan xD. Dus op een paar na werkt niet alles zo goed. Ik schrijf normaal altijd met smileys omdat dat een soort van mijn schrijfstijl is. maar ik ben niet de enige. Als je in Azië boeken haalt, kan je ook vast wel een boek vinden van een schrijver die er ook gewoon smileys inzet ^^! Wist ik eerst ook niet, maar ik zag later foto´s op internet van een boek die dus ook echt zo´n schrijfstijl had ^^!

Hier nog een promo van America´s Next Top Model


Maar ja, vind je het een leuk programma (of misschien zelfs leuker dan Holland´s Next Top Model) ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Hmm ik ben het vergeten te kijken! heb wel een reclame gezien, bij eentje kont die man zijn handen om die midden/buik doen! Ze zijn daar allemaal zoo dun! niet normaal!
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil het ook zien! Nu wel echt zien, aangezien ik ook de Nederlandse wilde volgen, maar de Amerikaanse vind ik altijd wel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze seizoen ook al helemaal gezien via youtube. Dus voor mij ia het niet meer interessant om het op tv te gaan kijken. Hollands next topmodels vind ik altijd wel heel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts