Wat doet iemand als ik om 5 uur s'ochtends op Schiphol ??


Kwart voor 4 stond ik vanochtend op! Ik dacht echt dat ik helemaal slaperig zou zijn, maar dat viel gelukkig mee. Vandaag ben ik naar Schiphol gegaan om mijn zus Natascha gedag te zeggen, want zij gaat naar Venezuela! Ik ben echt jaloers! Mijn laatste keer Venezuela was 1995 o.O! Dus toen was ik nog een baby :
Hoe dan ook, ik ben er achter gekomen dat make-up echt wonderen kan verrichten! Ik werd wakker en zag mezelf in de spiegel met rode ogen, walen enz. Pff, ik was blij dat ik make-up had haha.

Mijn zus zal 3 weken weg zijn en ik ga haar natuurlijk ontzettend missen <3! Ik heb wel respect voor mijn zus hoor! Ze zit nu nog tot 11 uur s'avonds in het vliegtuig! Hoe bedoel je, dat wordt een mega jetlag =O!

Ik ben natuurlijk niet de enige die Natascha gaat missen! Namelijk haar vriend Daniël ook! Ze zaten weer de hele tijd te zoenen o.O. Ugg, niet zo klef mensen haha xD!
Schiphol was niet zo heel druk. En ik ben blij dat ik ben meegegaan, want ik ga mijn zus gewoon 3 weken niet meer zien ! Verder houd ik van Schiphol <3! Alleen het was vanochtend zo koud en de winkels waren dicht, dus echt lang bleven we niet. Maar ik en mijn zusje hebben Natascha natuurlijk wel een dikke knuffel gegeven <3!

Hebben jullie wel eens op zo'n tijd als 4 uur s'ochtends op een vliegveld moeten staan ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat gaat je zus in venezuela doen dan? ;o Omdat ze alleen gaat :P. ( Of begrijp ik het verkeerd? ) Waar ligt venezuela eigenlijk haha xD.
    En ja ik heb enkele keren 's nachts op het vliegveld gestaan :P. Omdat me oma vaak op vakantie gaat of naar me familie in Canada dusja.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze gaat vakantie vieren =P. Hahaha Venezuela ligt in Zuid-Amerika naast Colombia =P.

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh veel sterkte in de 3 weken zonder je zus. Ik zou 3 weken niet overleven zonder mijn zusje :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, hopelijk heeft ze het naar haar zin!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten