Wat deze gast allemaal wel niet met zijn vingers kan!

Haiihaii, vandaag weer eens een post! Dit keer over een gozer : JayFunk. Die aan "Finger Tutting" doet. Iets waar ik nog nooit van gehoord had! Toevallig vond ik het op internet en ik vond het wel leuk om te laten zien ^^!
Het "Finger Tutting" deed hij natuurlijk niet zomaar. Hij is zoals je in het filmpje kan zien, gekozen voor de reclame van Samsung! Voorheen maakte hij een filmpje in zijn kamer en die had hij op youtube gepost : Finger Tutting .

Zeker de moeite waard om te kijken, want het is toch best leuk om te zien moet ik toegeven ^^!

Do you like it ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wauw super cool! Vooral als al die vormen erbij komen! IK had er nog nooit van gehoord, maar het is zeker de moeite waard om te kijken! Vet! ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jy hebt het helemaal niet toevallig op internet gevonden. ik heb het gevonden omdat ik iets zocht voor mijn blog en liet het zien om te vragen of het leuk was. Arrogantoo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Channah pff doe niet zo moeilijk. We hebben het samen gevonden toen we het nieuwe album van Tokio Hotel zochten xD. Ik weet waar je huis woont! Namelijk een kamer boven mij xD!

    Ik kom je halen woehoe =]!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat eerst echt te kijken van: oke wtf is dit voor onzin? En toen opeens zag het er wel heel cool uit =D!

    Dankje voor je lieve reactie <3.
    hoe komt 't dat je niet helemaal in de stemming bent? ;o
    Dankjewel <3. Maar dat is pas over paar weekies haha! Er is nog geen datum gepland ;p. Ik ga idd zekerste weten veel foto's laten zien en veel erover vertellen =D!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts