Walibi Halloween Fright Nights!

foto van Rachelle Stark.
Afgelopen zondag ben ik met wat mensen naar de Walbi Fright Nights gegaan ^^! Het park was open van 10:00 tot 22:00. Ik was daar tot half 11 gebleven, omdat ik de goliath gelukkig nog in kon. Het park was best wel druk, er waren zelfs rijen waar je voor je attractie 75 minuten moest wachten! Maar het was wel leuk ^^!

foto van Rachelle Stark.
Mijn zusje en ik waren er al om 10 uur (lekker vroeg!). Terwijl onze vrienden besloten met de trein te gaan. Ons groepje bestond dit keer uit : Dennis, Angelique, Kelvin, Jessica, Tim, Vicky, Channah, Chris, Eloise, en ik =P. Haha hun (de rest dus) hadden het zo leuk met elkaar in de trein. Ik ga zelf liever met de auto, omdat je het met het openbaar vervoer maar nooit weet. En het is gewoon lekker om in de auto naar muziek te luisteren zonder dat mensen me aanstaren =P. Mijn zusje en ik hadden al wat attracties in de tussentijd gedaan : Speed Of Sound, Crazy River en het reuzenrad. Hele leuke attracties ^^! En gelukkig waren we er zo vroeg bij, want de rijen werden steeds langer!

Zoals je het nu ziet is het allemaal nog vrij rustig en er was nog weinig van Halloween te bekennen. Maar alle "acteurs en actrices" kwamen pas om 18:00 tevoorschijn, dus dat was nog een tijdje wachten!

Overdag was er dus nog weinig te zien van Halloween. Ik had verwacht dat het park allemaal van die nep spinnenwebben zou hebben en allemaal speciale Halloween winkeltjes met bijvoorbeeld eten geïnspireerd door Halloween. Maar het enige wat ik zag was een winkeltje met Halloween spulletjes en af en toe een paar pompoenen.
foto van Rachelle Stark.
Hoe dan ook, ik heb de Halloween zelf maar gemaakt haha. Look I'm dead =D!
foto van Rachelle Stark.
Toen het bijna 18:00 was, had Angelique zich al omgetoverd als een soort gothic gaga figuur . Ik weet niet hoe ik het anders zou moeten beschrijven. En ondertussen zaten ik en nog een paar andere mensen bij de Yam Yam to go te eten. Een Aziatisch tentje. Het was wel lekker, maar ik had nummer drie en dat was iets van Thaise saus. Ik vond die smaak nogal overheersend, maar gelukkig wilde Chris het wel opeten ^^! En jhee, ik heb weer van die Chinese eetstokjes =D! Die vind ik om de een of andere reden zo leuk <3!
foto van Rachelle Stark.
Hierboven zie je Chris met het knuffel slangetje van Vicky. Vicky is blijkbaar snel bang dus moet ergens in kunnen knijpen haha. Arme slang xD!
foto van Rachelle Stark.
Een van de eerste "acteurs" kwam al even langs. Haha, als die meiden dit al eng vonden ben ik benieuwd hoe ze de rest van de dag/nacht hebben overleefd xD!
foto van Rachelle Stark.
foto van Rachelle Stark.foto van Rachelle Stark.
In de avond kwam Halloween al goed op gang ^^! Vele zombies en de scare zones waren er natuurlijk ook! Ik heb heel veel foto's van de Halloween "acteurs en actrice's" =P :
foto van Rachelle Stark.
Me and Vicky avec sexy Vladimir  xD!

Veel van deze kostuums doen mij trouwens een beetje aan Cosplay denken. Omdat het ongeveer hetzelfde idee is. Hier werden bijvoorbeeld ook sprookjes als inspiratie gebruikt.

Met het kettingzaag avontuur heb ik echt kunnen lachen! Dennis (onze held) greep zich helemaal aan mijn arm vast en begon angstig te doen. Volgens mij hoort zoiets andersom Dennis xD!!!

Kijk daar is een foto van onze held Dennis met daarachter nog Kelvin =P!

Ik heb trouwens nog twee filmpjes van de scare zones (bij het tweede filmpjes stressen we xD) :
Aan het einde van de avond werd bijna iedereen misselijk en hadden veel van ons het koud. Dus ik was niet de enige, maar we deden alles wat rustiger aan.

Rond half 10 kregen we de eind show =P! En dus met vuurwerk <3! Het was wel een leuke show om te zien en ik zag Eddie.

 Hier is het filmpje van de vuurwerkshow :
Uiteindelijk was het een leuke dag en zijn we later het park uitgegaan dan de sluitingstijd zelf. We wilden de Goliath nog in en gelukkig mochten de mensen die in de rij stonden, nog in de attractie ^^! Uiteindelijk hebben we toch een lekker horror dagje gehad <3!

En Dennis en zijn groepje kwamen pas om 4 uur s'ochtends thuis wegens een probleem met de trein. Wat zei ik over openbaar vervoer! Je weet het maar nooit met die treinen. Er bleek iemand zelfmoord te hebben gepleegd. Dat vind ik altijd zo zielig om te horen! Echt rot als mensen zich zo ellendig voelen =[. Ik, Kelvin en Channah kwamen rond 2 uur s'ochtends thuis. Dat is ook laat, maar minder erg dan vier uur. In de ochtend had ik een mega schore stem trouwens.

Hebben jullie de Fright Nights al eens meegemaakt  ?? Zo ja, vond je het eng of viel het tegen ??

Ps. foto's zijn gemaakt door mij, Dennis, Angelique en Channah ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. aaaaah 0.o help. die zien er echt scared uit. ik ben zo'n bangbroekie. dit is NIKS EN DAN OOK NIKS voor mij xD
    mijn vriendin is er vorig jaar heen geweest, en die heeft nog eddie met de kettingzaag achter zich aan gehad. IEEH. bahbahbah.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was zondag ook geweest. Zo eng johh,, al die mensen die dan met kettingzagen of een schep achter je aan komen. Ik ben een keer echt heel lang gevolgd, en die bosjesmannen.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wooow! dat lijkt me echt super! jammer dat ik een beetje verweg woon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je lieve reactie! Wat leuk dat je me volgt (: ik volg je terug!
    Aah vreselijk hea? Gelukkig is het weer niet onwijs lekker! Dus maakt het niet zoveel uit (: Aah balen dat je ziek was! Aaah die foto's van de fright nights omg ik zou dat kapot eng vinden! Een van de redenen dus dat ik niet daarheen ga! haha. brr krijg er de rillingen van!

    Dankjewel!
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat grappig! En ook een beetje griezelig xD

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lijkt me super eng! haha ik zou volgensmij om de haverklap gillen! wel heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's, ook duidelijke foto's, je ziet alles goed! Mooie outfits + makeup. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow ziet er geweldig uit, vooal 's avonds

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankje voor je reactie <3.
    Het is idd heel apart om ineens geen beugel te hebben haha XD.

    Het ziet er echt heel leuk uit! Ik ben nog nooit naar fright nights geweest eigenlijk! ;o. Maar het ziet er leuk uit (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Rachelle, op die foto van ons samen valt me voor het eerst op dat we dezelfde wangetjes hebben, moet je zien ;D Erg leuke blog geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou daar eerst heengaan, maar het ging uiteindelijk toch niet door :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is zoooo griezeliig. ;D
    Ik ga daar echt niet heen.
    Dan schrik ik me doood. ;$

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha! heb mezelf al gespot xD
    was echt leuk!


    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tot welke leeftijd blijft het een beetje eng?
    Zijn er veel 20'ers daar te zien?
    Ik heb namelijk het gevoel dat het een beetje kinderachtig is.
    Kan je al 25 jarige er naar toe?
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tot welke leeftijd het eng blijft kan ik niet echt zeggen, omdat de één een andere grens heeft dan de ander. Wel weet ik dat ik het lichtjes eng vond en de vriend, waarmee ik ging angstig aan mijn arm zat toen we langs het kettingzaag gedeelte liepen xD.

      Sowieso heb ik gehoord dat de spookhuizen wel goed schijnen te zijn (zelf ben ik er niet ingeweest omdat het me eng lijkt)

      Er zijn niet heel veel 20-ers te zien. Ik kan me herinneren dat ze er wel zijn, maar dat de leeftijd 16-19 daar net wat groter is. Sowieso heb ik nog wat filmpjes op mijn Youtube Channal: DelanceyInScene.

      Ik denk dat je er als 25 jarige wel heen kan (sowieso leuk, als je het park al leuk vind). Maar of het voor een 25 jarige net zo eng is weet ik niet. Wel is er aan het einde een leuke vuurwerkshow en is het leuk om tussen als die verklede mensen te lopen. Maar ik ben 18, dus misschien praat ik nu voor mezelf en kijk ik er met andere ogen naar dan iemand van 25.

      Ik hoop dat je hieruit een keuze weet te maken. Ben benieuwd!

      xxx

      Verwijderen
  15. Heey, Katy thanks voor alle info, ik en mijn vriendinnen gaan dit jaar en we hebben hier echt heel veel aan gehad, we weten nu waar we op ons moeten voorbereiden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Welke tickets zijn handig om te halen? En wanneer? M'n moeder en ik willen namelijk een griezelig mooie avond, maar niet al te duur. Op de site is beetje ingewikkeld uitgelegd dus misschien dat je ons kunt informeren wat jullie hebben gedaan? Alvast bedankt! Ps. het is leuk om je blogs te lezen. Ik ken je niet maar vind het echt leuk dat mensen het leuk vinden om dit te doen enzo. Ik ga maar eens doeii

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten