Scary Halloween Girl!!!

Al bijna 31 oktober en sommige doen van jullie misschien wel aan Halloween, nou kun je heel moeilijk gaan doen over een kostuum, maar dit meisje had niet meer nodig dan een jurkje, een pop en haar donkere haar voor haar gezicht =P!

Er is een namelijk een televisie programma waarin een klein meisje in een hotel is gezet om hotelbezoekers af te schrikken en gek genoeg lukt het nog aardig ook =P!


Zou je schrikken als je zo'n meisje ziet in de hotelkamer ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. zelf doe ik niks met halloween. omg dat filmpje ik zou zo bang zijn als ik dat meisje zag ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoorde mijn zus hier over praten, het ging rond op Facebook ofzo. Was echt benieuwd naar het filmpje. Die mensen, haha! xD Die laatste, oh geweldig. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ik zou me ook helemaal rot schrikken hoor. ;x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah geweldig! ik zou ook schrikken als ik zo'n meisje midden in het gangpad zie staan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eh bah eh bah xd, dat zou ik dus echt zooooo eng vinden xoxo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahah ja!
    doodeng zo'n lief meisje :$
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pffff ik zou echt gillen en m´n hartslag zou op hol slaan!!! DOOOOOOOD-ENG!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten