Vertrek via Faro!

byebye.jpg
We werden opgehaald bij Cerro Malpique 2 en gingen met een busje richting Aeroporto Faro. Bijna terug in het koude Nederland. Tenminste, wij dachten dat het weer koud zou zijn.
faro.jpg
faroo.jpg
Het inchecken en alles ging gelukkig goed en ik ben nog snel voor een tijdschrift wezen kijken. Ik koos voor het Portugese tijdschrift Ragazza. Spreek ik Portugees ?? Nope, niet echt. Wel Frans en dat lijkt op Spaans en Spaans lijkt weer op Portugees. Dus ik kon het een klein beetje volgen ^^!
ragazza.jpg
portugalstijl.jpgselenagomez.jpgsimple plan.jpg
Best een leuk tijdschrift trouwens ^^!
Tickets back.jpg
Daarna was het echt tijd om Portugal vaarwel te zeggen!
aeroporto faro.jpg
ryan air.jpg
portugal2.jpg
portugall.jpg
Het was jammer dat we vertrokken natuurlijk, maar toen ik de groene veldjes weer zag, voelde ik me toch wel weer thuis. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik had het wel gemist hoor!
view.jpg
thuis!.jpg
We zijn trouwens over een stuk gevlogen, waar de witte haai zwemt o.O! En toen kwam er ook nog turbulentie! Nou je kan je wel voorstellen, hoe ik me toen voelde xD!
transavia.jpg
Eindelijk weer thuis! En het weer was eigenlijk nog wel lekker ^^!

Het was een mooie vakantie en ik hoop er spoedig weer een te hebben ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dat tijdschrift ziet er echt leuk uit! Wel vervelend als het een taal is die je niet zo goed kent xD. Naja ik moet nu aan denken dat ik luister vaak braziliaanse muziek. En ik zei toen zo tegen me ma: weird.. ik hoor er telkens spaanse woorden in. Maar wat bleek: dat braziliaans min of meer portugees is. En portugees op spaans lijkt XD! ( wist ik veel ;$ ) Maar je hebt volgens mij wel een leuke vakantie gehad =D! Tenminste de foto's waren ge-wel-dig!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je foto's zijn geweldig!
    dat rokje heb ik van de lady sting :D
    ik heb het erbij gezet, dankje voor je lieve reactie <3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten