Trick 'r Treat!

Gisteren had ik een Halloween avond met mijn vrienden (Nina, Channah, Kelvin en Jaco). Het was heel gezellig en we hebben natuurlijk lekker veel Halloween films gekeken ^^!

Na de films "Sl8n8" en "Scary Movie 4" kwam de film "Trick 'r Treat". Ik had zelf nog nooit gehoord van de film (net als de rest van ons), dus dat maakte het extra leuk om te kijken =P!

"Trick 'r Treat" is een echte Halloween film, omdat de film ook met het Halloween feest te maken heeft. Je moet de film wel afkijken als je de film wilt snappen, want er lopen allemaal verhalen door elkaar heen die uiteindelijk op elkaar aansluiten.

In ieder geval als je Halloween wilt vieren op de officiële dag (31 oktober) raad ik je deze zeker aan te kijken, want het is echt een leuke Halloween film. Vooral omdat die Halloween sfeer erin zit <3!

Dit is de trailer van "Trick 'r Treat" :
Toch snapte ik nog niet alles, want ik snapte niet wat die meiden nou te maken hadden met het hele Halloween gebeuren.Maar ja, ik vind het zeker wel een leuke film <3!


Soundtracks :


1. "Spider Blues" van Johnny Douglas.
2. "Apology" van Nasty On.
3. "Love In A Trashcan" van The Raveonettes
4. "Let Him Try" van April March ft. The Makers.
5. "The Beginning" van Qwel & Maker.
6. "Cowboy Mouth" van Sissy Prozac.
7. Cues van House On Haunted Hill.
8. "Feels Good" van Tony Toni Tone.
9. "Cry Little Sister (I Need You Now)" van G Tom Mac.
10. "Thrills and Chills" van Helene Smith.
11. "Sweet Dreams (Are Made of This)" van Marilyn Manson.
12. "Cue" van Steven Bramson.
13. "Can You Read My Mind?" van John Williams en Leslie Bricusse. 
14. Trick 'r Treat - Main Theme Creppy.

Wat denk je van "Trick 'r Treat" en wat is jouw favoriete Halloween film ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Super gezellig!
    miss ga ik morgen ook een film avond houden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dat is altijd gezellig! Ik kon de naam wel van de film niet, maar nooit gekeken. Ik voeg hem toe aan mijn watchlist die alsmaar groter wordt. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kijk eigenlijk nooit halloween films, misschien moet ik dit morgen maar eens gaan doen ;)

    jij heel veel sterkte met leren en super veel succes tijdens je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten