Toetsweek!

Aaah zo vreselijk, want het begint weer voor mij! Ik heb weer een toetsweek en het is om eerlijk te zijn best wel pittig allemaal! Heel veel leerstof en dan overdrijf ik helaas niet =[! Maar ik heb er zelf voor gekozen, want ik wilde de havo doen. Hoe dan ook, als ik MBO koos had ik het vast ook wel zwaar! In beide gevallen moet je natuurlijk veel leren.

Maar ja, al dit leren kost mij veel tijd. Ook omdat ik mij moeilijk kan concentreren, zal ik minder tijd hebben om te bloggen. Ik ga vanavond nog wel een Holland's Next Top Model review geven, maar sowieso gaat school voor dus ik denk dat ik niet veel zal gaan bloggen.

Maar daarom ben ik de laatste dagen ook niet meer zo actief geweest met reageren op andere blogs. Want ik ga een moeilijke week tegemoet nu. Iedereen die nu ook toetweek heeft succes <3!

Ik hoop dat jullie goede cijfers zullen halen :nerd:! Oh en Happy Halloween <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Succes!!

    Oh my god ik was bijna vergeten dat er vanavond HNTM is!! Goed dat ik dit lees :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes! Gelukkig heb ik nog geen toetsweken (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gooooood luck! Mijn toetsweek is vandaag ook begonnen, meh. :') Vind het altijd wel fijn om even te leren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten