Tag : Ben jij een echte beautyfreak ?

Haii, ik kan blij mededelen dat ik weer eens getagd ben ^^! Ik heb deze tag gekregen via Lonneke . Dus bedankt <3!

Hier komt het dan =P :

Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?
- Om eerlijk te zijn heb ik een moeder die alle cosmetica voor mij betaald xD. Maar ik heb (mijn moeder heeft voor mij gekocht xD) een Natural Nail Whitener van Herôme en een glazen nagelvijl van Herôme als laatst "gekocht" =].
Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
- Geen idee, eerlijk gezegd haha.
Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over Beauty? 
- Ik wel wel vriendinnen (xD), maar eerlijk gezegd zijn wij niet zo vaak bezig met beauty. We doen wel aan nail-art en praten gewoon over nagellak maar we zijn niet obsessed ofzo =P.
Wanneer was de laatste keer dat jij iets van beauty producten hebt weggegooid?
- Ik gooi nooit iets weg, ik maak het altijd helemaal op ^^!
Hoe begon de beauty gekte bij jou?
- Ik was altijd al weg van nagellak. Later zag ik ineens, dat er nog meer mensen waren met hetzelfde als ik (nagellak verslaving) =P. Maar voor de rest heb ik geen beauty gekte xD.
Als een niet-beauty-freak je vraagt hoeveel haar producten of gezichtsmaskers je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?
- Ja.  
Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
- Pff, geen idee ik tel dat soort dingen niet =P. 
Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
- Niet zo heel veel. Ik ben meer met fotografie en reizen denk ik =P. 
Wat is je favoriete beauty item? 
- NAGELLAK <3! 
Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op? 
- Ja sinds kort wel. Namelijk die herfst winter collectie van O.P.I (Touring America Roadies minipack (EUR 17,95):
Ik wil deze zo graag hebben <3!

Conclusie : Ik ben alleen maar bezig met nagellak en een echte beautyfreak ben ik dus niet =P. Ieder zijn ding haha!

Ik tag hierbij al mijn volgers, die dit graag willen overnemen <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. De Elle stijl bijbel is zeker leuk,! Er staan vooral allerlei mode plaatjes in.. Maar als je echt fashion addict bent is het zeker leuk!!
    Ik wil je zeker volgen, maar ik zal dan niet heel actief kunnen zijn en je post allemaal kunnen lezen aangezien ik al veel mensen volg
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke antwoorden! Echt geweldig (:

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, leuke tag! Damn, OPI is ook echt gorgeous. :) True that.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga hem ook invullen als dat goed is! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten