Taart dat JOU eet!

Ik kwam weer eens iets aparts tegen en aangezien ik dat de laatste tijd niet meer had geblogd, dacht ik laat ik maar weer iets kunstigs bloggen ^^!

Ps. Het is ontworpen door Scott Hove. Hij heeft dit gemaakt voor zijn show : 'Your Deadly Desserts'.

Hier nog een paar ontwerpen :

Hmm, ik denk dat je deze taart beter met Halloween kan eten haha ^^! Je ziet er gewoon echt een gebit inzitten =P! Voor de rest vind ik deze taarten leuk ontworpen =]! Ik bedoel, je moet er maar opkomen toch?!
Do you like it ??

Meer van Scott Hove is te vinden op : New Works by Scott Hove.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Deze taarten zijn echt zo wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    eerst schrok ik wel even toen ik dit zo groot op me beeldscherm zag whahahaha!


    Ik heb ook een verslaving voor turkse pizza's :D

    Tuurlijk volg ik je terug xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heee bedankt voor het volgen, ik volg je terug.
    xxxx mooie taart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, grappig xd

    Volg je terug?

    Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ik schrok me rot ! ziet er wel gaaf uit.
    Ik volg je terug!
    Nog bedankt voor je lieve reactie:D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GE-WEL-DIG. het ziet er echt cool uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt apart, maar mooi vind ik het eigenlijk niet ;$.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts