Summer of 1 oktober ?

Dit was echt een heerlijk weekend of niet?? Op 1 en 2 oktober gewoon lekker in de zon gelegen alsof het zomer was <3! Het schijnt zelfs dat Nederland dit jaar het record heeft verbroken : de warmste 1 oktober in Nederland =]! Het zou eigenlijk al herfst moeten zijn, maar gelukkig hebben we toch nog zomer <3! Beter laat dan nooit. Een nazomer is ook heerlijk ^^!

En raad is wat ik gedaan heb =]! Ik ben weer naar het strand (Noordzee strand) geweest <3! Dit keer ook met mijn oudere zus en haar vriend erbij =P. Maar ja, ik ben echt veel naar het strand geweest dit jaar haha. Het was in ieder geval heel leuk en gezellig <3!
ik.jpg
Channah.jpg
ikke.jpg
We waren er alleen wel met een missie whaha! Namelijk onze eigen zand art bouwen ^^! 50% geïnspireerd door een jongen die we in Portugal hadden ontmoet xD!
freaky.jpg
Volgens mij zijn ik en mijn zusje de raarste personen ooit xD!
freakky.jpg
Aan de andere kant : een dag niet gelachen is een dacht niet geleefd toch xD??
omg.jpg
Omg XD!
ikk.jpg
Haha, dit is toch wat vrouwelijker!
mijn zusje.jpg
Ik vind mijn zusje sowieso echt zo'n zeemeermin =P!
ikkee.jpg
Dragen zeemeerminnen zonnebrillen ?? I don't know =P!
channah2.jpg
Mijn zusje en ik hebben ons zo lang niet onder het zand gegraven, dat het mij echt weer ging verbazen hoe zwaar al dat zand eigenlijk is. Maar het was wel leuk en lachwekkend om te doen =P!
pijnlijk!.jpg
Dit keer waren er erg veel schelpen. En dan overdrijf ik niet! Het deed trouwens echt pijn om erover te lopen!
reflectie van channah.jpg
Verder nog een foto van mij met mijn zusje, die reflecteerde in mijn zonnebril ^^!
Ook werd er weer veel sport gedaan. Haha, ik zal die mensen nooit snappen =P. Ik zon op dit soort momenten liever. Al zou ik wel graag willen leren surfen ^^! Maar er waren ook mensen aan het golfen op het strand o.O. Dat is misschien een beetje vreemd als je het mij vraagt...
Ik zelf was in ieder geval lekker aan het genieten van de zon en het boek Tirza aan het lezen. Ik moet in de week van 10 oktober een boekverslag inleveren (wat ik ook op mijn blog zal zetten), dus kan maar beter zo veel mogelijk lezen. Ik ben al over de helft trouwens ^^!
sister.jpg
We hebben ook weer bij beachclub 't Gorsje gedronken ^^! En aan het einde van de dag had ik nog wat foto's gemaakt :
summer =].jpg
sunshine.jpg
sunshinee.jpgthe water.jpg
me.jpg
plant.jpg
Daarna zijn we naar huis gereden en thuis kon ik toch wat dingen van de herfst spotten in de tuin :
paarsige paddestoelen.jpg
paddestoel.jpgpaddestoelen.jpg
Ik vind die paddenstoelen wel leuk haha ^^! Die kleintjes denk ik vooral. Zoveel bij elkaar =]!
red.jpg
Voor de rest zag ik deze rode besjes nog met spinnenweb =P. Ik houd niet van spinnen, maar ze zitten echt overal. Eentje had een web zo hoog gemaakt dat ik eronder ben gaan staan en dit is het effect :
spin.jpg
Haha, het lijkt net of dat enge ding vliegt =P! Gelukkig kunnen ze niet vliegen!!!

En in de avond zijn we (ja, nog meer haha) naar de Zilver Rijn gegaan. Daar had ik al eens eerder over geblogd ^^! Het is in ieder geval een Chinees-Indisch restaurant.
zilvererijn.jpg
zilverrijn2.jpg

zilverrijn3.jpgpanda's.jpg
Die vrouw die daar werkte wees mij nog op wat dingen, die zij mooi vond aan het restaurant ^^! Dus vandaar nog deze foto's. Ik heb in ieder geval lekker gegeten <3! Die kippensoep vond ik het heerlijkst =]!

Hebben jullie ook een leuk weekend gehad ?? In ieder geval succes met overleven op school deze week <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts