Review : Holland's Next Top Model, aflevering 9!

De finalisten zijn bekend! Namelijk Tamara (wat een verrassing, maar niet heus =P), Michelle, Elise en Riquelle! Dat betekend dus dat Nancy er helaas uit moest. Ze was natuurlijk in tranen, want er net voor de finale uitgaan komt natuurlijk hard aan. Wel is Nancy heel ver gekomen, dus ze hoeft zeker niet te treuren! Ze kan makkelijk doorgaan als een model ^^!

Dit keer speelde de aflevering zich af in het mooie Ibiza en daar hebben de meiden volgens mij wel een heerlijke tijd gehad. Verder hadden Michelle en Tamara weer eens een wedstrijd gewonnen met de fotoshoot. Een hele mooie fotoshoot trouwens! Echt jammer dat deze foto's niet gepubliceerd worden op de site, want ik had eerlijk gezegd het idee dat deze foto's mooier waren dan de fotoshoot die nu op internet staat. Michelle nam Riquelle mee de luchtballon in (die bij de landing in een boom terecht kwam) en Tamara nam Elise mee de boot op waar ze een massage kregen. Dat was natuurlijk wel lullig voor Nancy, want zij bleef dus alleen in het huis achter. Aan de andere kant, een prachtig huis voor jezelf alleen <3!

Verder zag je Paris Hilton voorbij komen ^^! Ik wou dat ik er ook was! Ik had echt wel jaloezie hoor!

Maar ik heb natuurlijk weer mijn top 3 ^^! Dus hier komt het :

1. Elise.
Ik vind haar gewoon heel mooi in deze foto. Haar blik, houding enz. Gewoon een prachtige foto <3!

2. Tamara.
Ik vond haar houding mooi op de foto. Tamara vond haar blik zelf heel mooi, maar dat had denk ik nog beter gekund. Ik vind haar een heel goed model en ik denk, dat zij nog veel meer kan bij fotoshoots dan ze heeft laten zien. Ik vind daarom ook dat zij het verdiend om in de finale te staan (omdat ik weet dat zij heel veel kan bij fotoshoots).

3. Michelle.
Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal. Ook een super goed model. Ze valt, zoals de jury zei niet heel erg op, maar zodra ze die fotoshoot doet is zij ineens een echt model.

Ik denk persoonlijk dat de titel voor Holland's Next Top Model zal gaan tussen Michelle en Tamara. Ook al heb ik Elise nu op 1 gezet, blijven Michelle en Tamara in elke aflevering goede prestaties hebben. En dat is vaak net iets meer dan bij Elise. Maar wie weet ^^!

Wie denk jij dat er gaat winnen =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. oooh, bah!
    Die Tamara vind ik echt zo lelijk.
    Sorry . Elise was idd de beste.

    'xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elise heeft in ieder geval de mooiste foto!
    Echt stom dat ik het niet kijk, volgende keer ga ik het zeker wel volgen!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nummer twee is echt.. mannelijk. :') Nummer één is echt gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geschreven! Ik denk ergens dat Tamara wint.. zij heeft al zo'n modellen hoofd! Maar ik heb geen idee hoe het zal lopen!
    Ik vond het bezt wel zielig dat Nanncy weg moest. Maar dat is natuurlijk gewoon het programma! Ik ben zo benieuwd naar de finale!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten