Review, Hollands Next Top Model aflevering 8!

Echt weer zo'n spannende aflevering (as always!). Holland's Next Top Model heeft vandaag vaarwel gezegd tegen Mieke. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik eerst nog dacht dat het tussen Riquelle en Nancy zou gaan. Pas later toen ik halverwege de aflevering zat dacht ik, misschien is het Mieke wel. Vanwege haar catwalk prestatie's. Die waren niet zo goed als die van de andere meiden.

De aflevering begon met een IJslandse stijl, want de modellen moesten de klederdracht aan van IJsland (van een paar jaar geleden). Dit keer speelde de modellen ook voor fotograaf =P! Die opdracht was gewonnen door Nancy! Echt heel leuk voor haar, dat zij ook eens wat wint. En wat ik helemaal lief vond, was dat ze haar prijs nog deelde met Riquelle!

Ook gingen de modellen catwalk lopen en wat mij altijd verbaasd is dat Riquelle goed kan lopen (op de catwalk), maar op straat of gewoon in het echte leven iedere keer bijna valt xD. Hoe dan ook, de prijs voor catwalk lopen was gewonnen door Elise en Michelle. Hun twee mochten naar een spa toe! Mijn zusje en ik zouden dat stiekem ook wel willen doen =P!

Ook had Riquelle nog problemen bij de eettafel. Want toen Michelle en Elise lekker in de spa zaten, moesten de andere modellen typisch IJslands eten (schapen kop bijvoorbeeld). Riquelle ging daar niet zo beleefd mee om. Wel hadden mijn zusje en ik een beetje het idee van : "Hey, zo reageren wij vaak ook op eten dat we niet lekker vinden xD!". Al denk ik, dat ik het wel geprobeerd had. Ik heb namelijk ook een keer inktvis gegeten en dat vond ik persoonlijk al heel wat. Maar ja, Tamara had sowieso wel haar mening klaar over het gedrag. Het valt mij wel op, dat Tamara nooit echt positief is over andere modellen. Dat vind ik persoonlijk wel eens jammer, want ze is wel een goed model!

De fotoshoot werd dit keer gedaan met brillen! Persoonlijk vond ik dit niet de mooiste shoot. Maar ik heb wel weer een top 3 ^^ :

1. Michelle.
Ik vind niet dat de brillen de modellen mooier maken, maar ik vind de blik die Michelle heeft heel mooi =P!

2. Riquelle.
Bij haar vond ik dat de bril wel het mooiste stond. Ik vind persoonlijk dat zij een bril wel kan hebben. Al vind ik haar wel mooier zonder, want zij heeft gewoon een prachtig gezicht <3!

3. Elise.
De laatste tijd vind ik Elise steeds meer vooruit gaan, want ik zie haar vaker in mijn top 3 nu =P. Heel leuk om weer eens een andere top 3 te hebben =P.

Dit was mijn top 3, voor het eerst in lange tijd geen Tamara. Ik had het niet verwacht, maar ze zit dit keer niet in mijn top 3. Ik vind haar foto dit keer gewoon minder. Maar ze is wel een goed model alleen bij deze shoot vond ik dat ze minder had gepresteerd dan voorheen (persoonlijk!).

Verder werd er deze aflevering nog gezegd dat Nancy te dun was. Ik was daar wel verbaasd over, omdat ik volgens mij niet zo heel veel met haar scheel. Ik vind haar wel dun, maar niet echt een anorexia lichaam hebben. Daarbij heb ik weleens foto's voorbij zien gaan van mensen met anorexia. Dan zie je echt de botten! En dat heeft zij voor zover ik kon zien niet. Sommige mensen komen gewoon (hoeveel ze ook eten) niet aan. Wel vind ik het goed dat er gevraagd werd of ze anorexia had, want het is natuurlijk vreselijk als zij zoiets zou hebben.

Overgewicht en ondergewicht zijn beide niet gezond en of je nou te dun of  te dik bent, woorden kunnen hard aankomen bij iemand. Ik vind het dus wel belangrijk dat mensen beter moeten uitkijken met wat ze over iemand zeggen. Want zoals je bij Nancy zag, doet het haar wel veel pijn en ik denk dat meer mensen zoals Nancy daar last van hebben. Dus voortaan (al lijkt dit mij logisch wat ik nu ga schrijven) als je iemand ziet die te dik of te dun is, boor diegene niet de grond in. Je kan diegene beter helpen of vragen of er een probleem is. Doe er nooit rot over, want het kan de situatie van zo'n persoon alleen maar verslechten. Niemand wil te dun of te dik zijn en je weet zelf ook hoe vervelend het is als je een rot opmerking naar je hoofd krijgt. En ik geloof dat iedereen op zijn of haar manier goed is <3!
Tumblr_lt6lxboibs1qemcfvo1_500_large
Maar omg omg, volgende keer een aflevering in Ibiza! En ook Paris Hilton zal erin zitten =D! Ik ga zeker kijken ^^!

Zijn jullie het eens over mijn top 3 ?? En hoe vonden jullie de aflevering ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Jhaa, ik vond Michelle idd echt de beste, ze kijkt echt super !!
    Maar Riquelle staat er ook leuk op.
    En uuhh, er wordt gezegd dat Paris Hilton nu is Maaswijk is met AfroJack. ;D

    'xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind nummer twee erg mooi, haar bril vind ik ook mooier dan die andere modellen. :P Paris Hilton? Oh my! Wanna seee that!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat ik hem net hem gekeken! Anders had ik de uitslag enz. als gelezen!
    Ik vond persoonlijk dat Riquelle eruit moest! Ze krijgt steeds het voordeel van de twijfel. Tamara is wel goed, maar ze is er zelf al duidelijk van overtuigd dat zij zeker wel moet winnen. Dat ze niet won bij de catwalk challenge vond ze zelf nogal raar. Maargoed, ik vind zelf dat Elise of Michelle moet winnen.
    Ik ben ook ontzettend benieuwd naar de volgende aflevering!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan ook niet wachten tot volgende week met paris hilton

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik las wat je schreef over te dun zijn en te dik zijn enzo, ik vind het super goed wat je schreef. zelf heb ik bijvoorbeeld een eetstoornis en ondergewicht ik zou het niet heel vet vinden als ik zo'n opmerking kreeg. lief van je dat je zo denkt over iedereen;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts