Review, Hollands Next Top Model aflevering 7!

Nog maar een paar meiden over en het wordt iedere keer steeds spannender! Dit keer was het voor Mandy tijd om te vertrekken. Mandy bleek onzeker en kwetsbaar over te komen bij de fotoshoot en helaas stopte haar Holland's Next Top Model droom hier.

Het was wel verrassend wie er dit keer uit lag, want Riquelle bleek toch veel te zeuren volgens de jury! Maar Riquelle krijgt nog een kans om zich te bewijzen. Of ze nu ook beter zal presteren zal een verrassing zijn en dat zullen we in de volgende aflevering zien.

Wel vond ik het jammer dat Tamara weer "bitchy" gedrag had. Het gaat natuurlijk om de foto's, maar ik kan her gewoon heel moeilijk tegen als mensen "bitchy" worden na een paar complimenten. Misschien zien we wel een andere kant van haar, omdat ze door alles om zich heen zo gevormd wordt. Sommige mensen kunnen heel veel veranderen als ze bijvoorbeeld beroemd worden. Maar haar foto's zijn zoals altijd weer goed!

De natuur van IJsland zag er prachtig uit, maar het is daar wel koud. En aangezien ik totaal niet van de kou houd, vond ik het wel goed van de modellen dat er toch zo goed gepresteerd werd.

De go en sees vond ik ook wel leuk om te zien, maar het was wel duidelijk dat Riquelle echt geen Engels kan xD. Ze deed alsof het aan de mensen daar lag, maar ik denk dat we allemaal wel konden zien dat Riquelle er gewoon moeite mee had. Ik verbaas me er altijd over, dat mensen zo veel moeite hebben met Engels, omdat ikzelf met de taal vaak te maken heb. Op school heb ik zoveel lessen Engels! Maar ach wat rot dat haar panty scheurde =O. Zoiets wil je toch niet meemaken!

Mijn top 3 deze week is :

1. Tamara.
Zoals ik al zei, vind ik al haar foto's mooi <3! En eigenlijk blijft dat nog steeds zo! Ben benieuwd hoe ver Tamara het zal schoppen =P!

2. Elise.
Ik vind het echt een mooie foto. Het plaatje klopt hier vind ik. En haar groene kleding staat ook prachtig bij haar groene ogen <3!
De Olaz Fotoshoot
3. Mandy.
Haha, heel apart hé?! Ik vind ondanks dat zij eruit is haar foto mooi. De jury vond dat Mandy zich te weinig liet zien op de foto, maar dat vond ik juist mooi. Het maakte de foto mysterieuzer.
De Olaz Fotoshoot
Ik vond de fotoshoots (voor Olaz) heel leuk om te zien, want ze moesten allemaal een continent tja, "vertegenwoordigen". Ik houd wel van cultuur, dus het is leuk om dat terug te zien in de kleding <3!

Dit was weer mijn review van deze week en ik hoop dat jullie het leuk vonden <3! Zijn jullie het met mijn top 3 eens of heb je zelf een totaal andere top 3 dan mij ??
Nu ga ik slapen, want ik ben ziek en heb het vreselijk koud :acold: !!!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Shittttttttttttttttttt ik ben gewoon gister vergeten te kijken!!
    Gelukkig kan ik bij jou nog de foto's zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan echt niet kiezen tussen; Tamara & Riquelle.
    ookal vind ik Tamara wel een echt model!

    hihi,

    xliefs'<33

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts