Review, Hollands Next Top Model aflevering 6!

De laatste aflevering voor de reis naar....ICELAND is net geweest! En Roxanne is er helaas uit. Nu zijn er nog maar een paar meiden over, namelijk : Tamara, Mieke, Elise, Riquelle, Michelle,Nancy en Mandy!

De aflevering was zoals altijd weer leuk, al vond ik het wel jammer dat Tamara een beetje bitchy deed. Want ik had eigenlijk niet verwacht, dat zij zich zo zou gedragen =O. Mensen zijn dus soms toch anders dan je denkt =O.

Deze aflevering hebben ze onder andere een reis gemaakt naar Berlijn gemaakt om een catwalk op te gaan, foto's gemaakt met Fatima en Kim Feenstra als fotograaf en natuurlijk de fotoshoot voor Lancia ^^!

De fotoshoot was dus voor Lancia (een automerk). En ook dit keer zal ik weer mijn persoonlijke top 3 laten zien ^^!

1. Riquelle.
Ze heeft op deze foto echt zo'n mooi gezicht! Ik was echt verrast toen ik het resultaat zag ^^!
Lancia Fotoshoot
2. Nancy.
Echt een hele mooie gezichtsuitdrukking vind ik op deze foto! En eerlijk gezegd, vond ik dat langere haar ook veel beter. Ik vind het vrouwelijker en ook beter bij de shoot passen =P!
Lancia Fotoshoot
3. Tamara.
Soms vind ik haar foto wat minder en soms vind ik haar foto weer super! Volgens mij raak ik nooit verveeld van haar foto's. Ik geloof zelfs, dat zij zo goed als altijd in mijn top 3 heeft gestaan!
Lancia Fotoshoot
Om eerlijk te zijn was de top 3 voor mij dit keer niet moeilijk te kiezen! Ik had er niet eens lang over na hoeven denken. Ik had nu echt het gevoel, dat ik een hele makkelijke scheiding kon maken tussen de foto's die ik mooi vond en de foto's die ik minder mooi vond.

Hoe dan ook, ik vond het wel een hele mooie shoot ^^! Ook wel leuk met alle aparte kleding erbij =]!

Maar volgende week zullen we dus een aflevering te zien krijgen, waarin de meiden in IJsland zitten! Dat ligt toevallig dicht bij de Faroe Islands. En voor zover ik het op tv kon zien leek het ook wel een beetje op de Faroe Islands =P. Dus ik ben wel nieuwsgierig naar de omgeving daar. Vanwege een vriendin van mij, die in de Faroe Islands woont ^^!

Zijn jullie het eens met mijn top 3 ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Hihi jaaa ik dat ook :P vooral met van die dikke antieke boeken.. dan voel je je gelijk zo'n nerd :P

    Ik volg HNTM niet maar ik wil het toch wel weer eens een x kijken:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post. Ik heb het ook gekeken, haha!

    Ik vind je top 3 wel goed, alleen Nancy vind ik niet zo'n mooi meisje.

    Anna, Eva
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste en de tweede vind ik echt drop dead gorgeoussssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts