Review, Hollands Next Top Model aflevering 5!

Jhee, na een week wachten weer eens een aflevering Holland's Next Top Model <3! Ik kijk er echt elke week naar uit ^^!

Er was weer veel gebeurd. Sowieso weer een bitchfight. Allemaal gedoe =O! Ik volgde het eerst eigenlijk niet helemaal meer. Want wie had nou wie zo genoemd enz. Later bleek de schuld bij Nancy te liggen. Nou dan geloof ik het allemaal wel haha. Maakt niet uit. Ik kijk liever naar de fotoshoots =]!

De modellen mochten jurken passen van Addy van den Krommenacker . Bij Roxanne stond die groene jurk echt mooi!

Verder vond ik het wel lachwekkend dat die mannen in dat huis, helemaal niet in de smaak van de modellen vielen xD! Ik vind, die eerlijkheid wel leuk =P!

Bij de fotoshoot kan ik me wel voorstellen, dat die meiden helemaal zenuwachtig werden! Ik zou het zelf niet als een van de leukste shoots zien. Maar dat is mijn mening dan =P! Het lijkt mij heel moeilijk om zo'n foto mooi te maken. Maar misschien werkt zoiets bij sommige juist goed, omdat je dan juist beter presteert?? Ik vond de foto's in ieder geval weer heel mooi om te zien ^^! Hier is mijn top 3 =] :

1. Tamara.
Haha, ik vind het niet leuk als ik het vaak eens ben met de jury (dan lijken alle comentaren zo op elkaar), maar ik geef de jury wel gelijk. Tamara heeft voor mij en blijkbaar ook voor de jury gewoon de mooiste foto!

2. Michelle.
Eerst vond ik het heel apart dat veel mensen zeiden : "Michelle wordt Holland's Next Top Model 2011", maar nu begin ik zelf ook te geloven dat zij finale inkomt! Eerst vond ik haar wel goed, maar ik had nog niet echt het idee, dat Michelle in de finale zou komen. Maar nu, ze had echt een mooie foto <3!

3. Riquelle.
Jhee, ik vind eens een keer een foto van Riquelle leuk ^^! Ik vond haar sowieso leuk in het programma, maar een foto die ik van haar in de top 3 plaatste had ik nog niet. Maar nu eindelijk wel ^^! Ik weet dat de jury, Riquelle niet zo goed vond dit keer, maar toch vond ik deze foto wel wat hebben ^^!

Claudia viel dit keer helaas af, maar ze is wel ver gekomen zoals ze zelf al zei ^^! Ik vind wel dat ze alles goed opnam.

Zijn jullie het eens met mijn top 3 en het jury oordeel ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik vind het echt een leuk programma,
    maar leuke post

    xoxo'Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten